استوری معنادار و عجیب علی ضیا درباره شکست عشقی و عاطفی

معصومه صادقیان
علی ضیا مجری مشهور تلویزیون اخیرا یک استوری مرموز درباره شکست عاطفی و عشقی منتشر کرده است. آبان ماه سال قبل بود که علی ضیا خبر از ممنوع الخروجی خود داد. او گفته بود که قصد خروج از کشور داشته، اما پاسپورت اش ضبط شده است، چند هفته بعد هم مجری های تلویزیون به او […]

علی ضیا مجری مشهور تلویزیون اخیرا یک استوری مرموز درباره شکست عاطفی و عشقی منتشر کرده است.

آبان ماه سال قبل بود که علی ضیا خبر از ممنوع الخروجی خود داد. او گفته بود که قصد خروج از کشور داشته، اما پاسپورت اش ضبط شده است، چند هفته بعد هم مجری های تلویزیون به او تاختند و مشخص شد که ممنوع الکاری او نیز قریب الوقوع است، بعد هم چند رسانه ادعا کردند که او دیگر در تلویزیون حضور نخواهد داشت و ممنوع الکار شده است،اکنون هم با گذشت 10 ماه از این ماجرا، علی ضیا همچنان خارج از گود اجرای تلویزیونی قرار دارد.

او اخیرا هم یک استوری منتشر کرد و سوالی عجیب در شکست عاطفی از دنبال کنندگان اش پرسید.

بیوگرافی علی ضیا
ضیا سال 1384 به تهران آمد و از 19 سالگی به طور اتفاقی وارد رادیو شد،او کار خود را در رادیو جوان با برنامه طنز پسری از کاشانه شروع کرد که به عنوان آیتم برتر انتخاب شد، وی پس از 5 سال گویندگی در رادیو، به دعوت علی زاهدی وارد تلویزیون شد و اولین کار خود را در سیما با برنامه گزینه جوان تجربه کرد.

برنامه فرمول یک با اجرای او یکی از برنامه های پرطرفدار شبکه یک سیما بود که در ساعات عصرگاهی مهمان خانه های مردم بود و به موضوعات مختلف اجتماعی و اقتصادی می پرداخت،او همچنین اجرای برنامه ماه عسل را بر عهده داشت.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ