آشنایی با بزرگترین ترندهای آرایش برای سال 2023

نادر سیاسی
مینیمالیسم یا ماکسیمالیسم، هیچ محدودیتی در ترندهای آرایشی 2023 وجود ندارد. از رژگونه‌های سرخ و اغراق شده تا آرایش نئونی؛ 2023 مجموعه‌ای تکامل یافته از ترندهای آرایشی قرن اخیر را در دل خود جای داده است. کافی است کمی در بین ژورنال‌ها و وبسایت‌های آرایشی بچرخید تا سبک مورد علاقه‌تان را بیابید. شک نکنید که […]

مینیمالیسم یا ماکسیمالیسم، هیچ محدودیتی در ترندهای آرایشی 2023 وجود ندارد. از رژگونه‌های سرخ و اغراق شده تا آرایش نئونی؛ 2023 مجموعه‌ای تکامل یافته از ترندهای آرایشی قرن اخیر را در دل خود جای داده است. کافی است کمی در بین ژورنال‌ها و وبسایت‌های آرایشی بچرخید تا سبک مورد علاقه‌تان را بیابید. شک نکنید که ترندهای زیبایی 2023، شما را شگفت زده خواهند کرد. به خاطر داشته باشید که ترندهای امسال هیچ حد و مرزی ندارند.

بزرگترین ترندهای 2023 را بشناسید

ترندهای آرایشی 2023، با هدف حفظ چارچوب علایق فردی و تشویق افراد به میکاپ نچرال پایه گذاری شده‌اند. استفاده از محصولات آرایشی جدید در ترکیب با ترندهای قبلی، منجر به ایجاد سبکی متفاوت و جدید در زمینه زیبایی شده است. از پرطرفدارترین ترندهای رونمایی شده در فرش قرمزهای اخیر 2023، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

رژگونه‌های پررنگ

فرقی نمی‌کند از طرفداران میکاپ نچرال و ملیح هستید یا آرایش‌های فانتزی و پر زرق و برق را می‌پسندید. هیچ میکاپی بدون رژگونه کامل نمی‌شود. در این ترند که از دهه 80 میلادی به 2023 سفر کرده است، رژگونه‌ها پایه اساسی میکاپ را تشکیل می‌دهند. کافی است تناژ رژگونه مخصوتان را پیدا کنید و بی‌مهابا آن را روی صورتتان بزنید. ولی اگر به دنبال رژگونه‌هایی با ماندگاری بالا و ظاهر طبیعی هستید، خرید انواع تینت لب بهترین گزینه است. محصولی چند منظوره که یک تنه می‌تواند آرایش چشم، لب و گونه را ساپورت کند. تینت‌ها از نظر رنگ و بسته بندی، انواع مختلفی دارند. آنها در مقیاس حجم، قیمت و کاربری، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای خرید محسوب می‌شوند. بنفیت، گلدن رز و تینت لب اتود با بیشترین تنوع و بالاترین کیفیت ممکن، به عنوان بهترین مارک تینت لب در بین خریداران شناخته می‌شوند.

ترند زیرسازی با آندرپینتینگ

آندرپینتینگ، تکنیکی جدید و جذاب برای زیرسازی سبک و کامل پوست است که توسط میکاپ آرتیست افسانه‌ای، مری فیلیپس معرفی شده است. در آندر پینتینگ یا تکنیک مری فیلیپس، بعد از پرایمر باید به سراغ کانسیلر و کانتور بروید و خطوط آن را روی صورتتان مشخص کنید. سپس خطوط کانتورینگ را با بلندر مرطوبی محو نمایید و بعد، از فوندانسیون مورد علاقه‌تان استفاده کنید. فوندانسیون را روی تمام قسمت‌های پوست با براش یا بلندر پخش و محو کنید. در آخر هم به کمک اسپری فیکس، میکاپتان را تکمیل کنید و برای درخشیدن آماده شوید. با این مدل زیرسازی، ظاهری طبیعی با میکاپ بسیار ماندگارخواهید داشت.

رژ لب‌های پررنگ

در ترندهای آرایشی 2023، شاهد بازگشت شکوهمندانه رژ لب‌های قرمز، ارغوانی، زرشکی و قهوه‌ای پررنگ هستیم. ترکیبی که جذابیت خارق العاده آن را در چند استایل اخیر جی جی حدید می‌توانید ببینید. نکته بسیار مهمی که درباره این ترند مطرح است، به کارگیری خط لب و استفاده از تکنیک لایه بندی رژ لب است. برای اجرای این تکنیک، ابتدا مرز دور لب‌هایتان را با مداد لب پر کنید. تناژ رنگ مداد لب انتخابی در این مرحله، بهتر است 2 تا 3 درجه تیره‌تر از رنگ رژ لب باشد. سپس سطح لب را با رژ لب مورد نظرتان پر کنید و مقداری شاین لب در ناحیه وسط لب‌ها بزنید. با این تکنیک، لب‌هایتان حجیم‌تر از حالت معمول به نظر می‌رسند و ظاهری خارق العاده و جذاب ایجاد خواهند کرد.

بادی اسپلش

ترندهای آرایشی 2023، به دنیای عطر و ادکلن هم رسیده‌اند. با تولید و رونمایی از محصولی جدید به نام بادی اسپلش، دنیای عطر همگام با صنعت زیبایی قدم برداشته است. درصد بالای آب و ویتامین‌های محلول به کار رفته در اسپری بادی اسپلش، طراوت و شادابی خارق العاده‌ای به پوست بدنتان می‌بخشند. علاوه بر این، آب مورد نیاز پوست را در طول روز تامین می‌نمایند و مانع از خشکی و دهیدراته ماندن آن می‌شود. بادی اسپلش برای خرید از نظر قیمت بسیار مقرون به صرفه‌تر از دیگر غلظت‌های عطر است. از خوشبوترین بادی اسپلش‌های زنانه می‌توان به برندهای کالیستا، مای و شون اشاره کرد. اگر هم به دنبال رایحه‌های مردانه و جذاب هستید برندهای لدورا و سی گل برای شما بهترین انتخاب هستند. در کنار بادی اسپلش‌های ساده، انواع شاین دار یا اکلیلی این محصول نیز وجود دارد که به عنوان جایگزین ساده‌تر هایلایتر بدن به خصوص برای فصل تابستان و روی پوست برنزه کاربرد دارند.

سایه چشم گلیتری

در ترندهای آرایش سال 2023 قراز است همه چیز برق بزند؛ سایه چشم مدل گلیتری و متالیک، پیشنهادی عالی برای اجرای میکاپ‌های تجملاتی و مجلسی است. این مدل سایه، زرق و برق خارق العاده‌ای دارد و حتی به تنهایی نیز می‌تواند آرایشتان را تکمیل کند. سایه چشم گلیتری در انواع مایع و کرمی موجود است و رنگبندی بسیار متنوعی دارد. سایه چشم متالیک نیز از دیگر ترندهای آرایشی مشابه به شمار می‌رود که مورد استقبال بی‌نظیر میکاپ آرتیست‌ها قرار گرفته است.

میکاپ دودی پاستلی

همه ما میکاپ دودی را با ترکیبی تیره از سایه‌های مشکی و قهوه‌ای می‌شناسیم. اما در سال 2023 این سنت دیرینه شکسته شده است. شما می‌توانید از هر رنگی که دوست دارید برای اجرای سایه‌های دودی کمک بگیرید. به خصوص طیف رنگ‌های پاستلی که امروزه بیش از همیشه مورد توجه هستند. مهم‌ترین نکته برای میکاپ دودی پاستلی، توجه به حالت اجرای سایه و ترکیب تناژهای تیره و روشن از سایه مد نظرتان است. سایه دودی اغلب حالت کشیده دارد و به سمت انتهای ابرو و شقیقه امتدا می‌یابد.  
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ