یکتا ناصر با پول مهریه اش آیفون 14 خرید | سلفی جنجالی یکتا ناصر با سه بازیگر مرد مشهور

معصومه صادقیان
یکتا ناصر بعد از جدایی از همسرش برای اولین بار در تئاتر حضور پیدا کرده است. عکسی از یکتا ناصر در کنار بهنام شرفی در پشت صحنه نویسنده مرده است. یکتا ناصر بازیگر توانمند سینما و تلویزیون ایران است که چهره خاص و زیبایی دارد. یکتا ناصر همسر منوچهر هادی کارگردان سریال عاشقانه، دل و… […]

یکتا ناصر بعد از جدایی از همسرش برای اولین بار در تئاتر حضور پیدا کرده است.

عکسی از یکتا ناصر در کنار بهنام شرفی در پشت صحنه نویسنده مرده است.
یکتا ناصر بازیگر توانمند سینما و تلویزیون ایران است که چهره خاص و زیبایی دارد. یکتا ناصر همسر منوچهر هادی کارگردان سریال عاشقانه، دل و… است که در اکثر کارهای او حضور دارد، یکتا ناصر در اولین همکاری یکتا ناصر با منوچهر هادی برنده ی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای فیلم یکی می خواد باهات حرف بزنه شد. این زوج هنرمند دارای فرزند دختری به نام سوفیا هستند. یکتا ناصر به تازگی به عنوان مدل آرایشی یک سالن زیبایی درخشید و عکس های متفاوت از میکاپ خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمود.

زندگینامه یکتا ناصر
یکتا ناصر متولد آبان 1357 در تهران است. او در دبیرستان رشته ی تجربی را گذرانده و در دانشگاه رشته ی تحصیلی اش مهندسی محیط زیست بوده، به گفته ی خودش آدم تنبلیه و برای بدست آوردن هر آنچه که دوست می داشت به کمک شانس بدست اورده و به همین خاطر خیلی تلاش برای بازیگری نکرد است.

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ