مازیار لرستانی با بازیگر معروف ازدواج کرد؟؟

معصومه صادقیان
بازار شایعات همیشه پیرامون سلبریتی ها بسیار داغ است به خصوص این روزها برای شهره لرستانی که با نام جدید مازیار لرستانی معرفی شده توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کرده است. چند روزی است که خبرهایی درباره ازدواج مازیار لرستانی در رسانه های نه چندان مطرح منتشر شده است. یک روز گفته […]

بازار شایعات همیشه پیرامون سلبریتی ها بسیار داغ است به خصوص این روزها برای شهره لرستانی که با نام جدید مازیار لرستانی معرفی شده توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کرده است.

چند روزی است که خبرهایی درباره ازدواج مازیار لرستانی در رسانه های نه چندان مطرح منتشر شده است. یک روز گفته می شود که با یک خانم دندانپزشک ازدواج کرده و حالا خبر رسیده که با رابعه اسکویی ازدواج کرده است.
مازیار لرستانی درباره این خبر هنوز واکنشی نشان نداده است اما برخی از سایت ها حتی نوشتند که رابعه اسکویی همسر صیغه ای مازیار لرستانی شده است.

مازیار لرستانی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 26 مهرماه 1345 متولد شد و اصالتا اهل خرم آباد است.
مازیار لرستانی در یک خانواده پنج نفره متولد شد، پدر شهره ( مازیار ) لرستانی قاضی بازنشسته دادگستری و مادرش فرهنگی بازنشسته است و یک خواهر و برادر دارد. پدر مازیار لرستانی در سال 1400 فوت کرده است.مازیار لرستانی از دوران کودکی هم به بازیگری علاقه مند بود و از زمانی که تنها 5 سال داشت نمایش هایی را برای اهالی خانه اجرا و کارگردانی میکرد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ