آیا می دانستید این خانم بازیگر ایرانی مدتی زن پدر “بلاحدید” بوده

معصومه صادقیان
شیوا صفایی بازیگر و مدل جذاب ایرانی مدتی قبل با پدر بلاحدید و جی جی حدید نامزد شد اما فاصله سنی آنها منجر به جداییشان شد. مدتی قبل شیوا صفایی دختر جذاب ایرانی که در عرصه مدلینگی فعال است با محمد حدید پدر جی جی و بلا نامزد کرد و در واقع نامادری این دو […]

شیوا صفایی بازیگر و مدل جذاب ایرانی مدتی قبل با پدر بلاحدید و جی جی حدید نامزد شد اما فاصله سنی آنها منجر به جداییشان شد.

مدتی قبل شیوا صفایی دختر جذاب ایرانی که در عرصه مدلینگی فعال است با محمد حدید پدر جی جی و بلا نامزد کرد و در واقع نامادری این دو دختر معروف شد اما رابطه این زوج با هم دوام زیادی نداشت.

شیوا چگونه توانست به شهرت برسد؟
او به عنوان بازیگر و مجری فعالیتش را در شبکه های مختلف آغاز کرد و در یکی از همین برنامه ها که در سال 2017 پخش شد با محمد حدید آشنا شد. شیوا صفایی، نامزد سابق محمد حدید، یکی از سرمایه گذاران در زمینه املاک و مستغلات و چهره پولدار عربی بود.
اختلاف سنی شیوا و این چهره پولدار بسیار زیاد بود به طوری که همین اختلاف سن و حواشی آن باعث شد شیوا پس از انتشار خبر نامزدی اش فالووران زیادی به دست آورد.

همان طور که می دانید محمد حدید پدر جی جی و بلا حدید است که دخترانش در زمینه مدلینگ و بازیگری فعالیت دارند،هنوز مشخص نیست علت جدایی شیوا از محمد حدید چه بوده است. امروزه شیوا همسر نیلز هولینگ، موزیسین آمریکایی است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ