اسرار زندگی کریس رونالدو که قطعا نمی‌دانستید

معصومه صادقیان
کریستیانو رونالدو به وضوح فوتبال را به سطح دیگری برده است. هفت نکته جالب و خواندنی در مورد اسطوره پرتغالی که شاید از آن‌ها اطلاع نداشته باشید در این مطلب آورده شده است. زومه فوتبالی کریستیانو رونالدو بی‌نظیر است؛ هفت قهرمانی لیگ در سه کشور مختلف، پنج لیگ قهرمانان، پنج توپ طلا، یک قهرمانی در […]

کریستیانو رونالدو به وضوح فوتبال را به سطح دیگری برده است. هفت نکته جالب و خواندنی در مورد اسطوره پرتغالی که شاید از آن‌ها اطلاع نداشته باشید در این مطلب آورده شده است.

زومه فوتبالی کریستیانو رونالدو بی‌نظیر است؛ هفت قهرمانی لیگ در سه کشور مختلف، پنج لیگ قهرمانان، پنج توپ طلا، یک قهرمانی در مسابقات قهرمانی اروپا با پرتغال، بیش از ۸۰۰ گل در بیش از هزار بازی و… اعداد و ارقام خود گویای این موضوع هستند.

برای بسیاری، رونالدو بهترین بازیکنی است که تا به حال فوتبال بازی کرده و صدها میلیون هوادار در سراسر جهان دارد.
هفت مورد خواندنی و جالب در مورد شماره ۷ ابدی را با هم می‌خوانیم:

۱- بیماری قلبی کریس در نوجوانی!
۲- فرودگاه بین‌المللی کریستیانو رونالدو
۳- کریستیانو عاشق ریکی مارتین است
۴- اعداد چشمگیر شبکه‌های اجتماعی رونالدو
۵- چه درسی می‌خوانی؟ کریستیانو رونالدو!

لوئیس ال ام آگویار، دانشیار جامعه‌شناسی در آن زمان می‌خواست به این موضوع بپردازد که رونالدو چطور خود را معرفی می‌کند، چه چیزی او را به عنوان یک فوتبالیست متمایز می‌کند، چه رابطه‌ای با پرتغال و مادیرا (زادگاهش) دارد و در واقع هویت پرتغالی او چگونه است.

آگویار معتقد بود که رونالدو با توجه به جذابیت اجتماعی و فرهنگی‌اش فراتر از بحث فوتبال، مطالعه جذابی برای کلاس او خواهد بود: «جامعه‌شناسی چیزی نیست اگر در فرآیندهای ساختار هویت‌ها و تجارب و افشای نیروهای اجتماعی که این فرآیندها را پیش می‌برند، کند و کاو نکند.

۷- کمک به نیازمندان و کارهای خیر کریستیانو رونالدو
۶- CR۷ ممکن بود CR۲۸ بشود

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ