همسر بابک حمیدیان و غوغا در عرصه مدلینگ!!

معصومه صادقیان
در این سال‌ها و خصوصا از زمانی که کرونا جان سینما را گرفت و صنعت‌اش را تا مدتی رو به خاموشی برد؛ به نقل از چی بپوشم، بازیگرهای زیادی وارد دنیای مد و فشن شدند که البته در همه جای دنیا این موضوع وجود داشته. و می‌شود گفت عمر خیلی زیادی هم دارد، حالا بگذریم […]

در این سال‌ها و خصوصا از زمانی که کرونا جان سینما را گرفت و صنعت‌اش را تا مدتی رو به خاموشی برد؛

به نقل از چی بپوشم، بازیگرهای زیادی وارد دنیای مد و فشن شدند که البته در همه جای دنیا این موضوع وجود داشته. و می‌شود گفت عمر خیلی زیادی هم دارد، حالا بگذریم از تبلیغات چای و رستوران و یخچال… که بازیگرهای ایرانی زیادی، حداقل یکبارش را تجربه کرده اند. اما در این میان بازیگران زن خیلی کم توانسته‌اند خودی نشان دهند؛ مگر اینکه در قاب‌های خانوادگی قرار بگیرند.

اما روی جلد مجلات و در میان صفحات برای خود جایی باز کرده اند. یکی از آن‌ها مینا ساداتی است. او با عکس‌هایش که روی جلد مجله «واچار» چاپ شد و خودش در صفحه اینستاگرام‌اش هم گذاشت؛

حسابی سروصدا به پا کرد و کمتر کسی بود که درباره مد و استایل او نظر منفی داشته باشد. و بارها با بازیگران خارجی – شاید به خاطر اینکه کلاه و کت پوشیده بود- مقایسه شد. حالا داستان از چه قرار است؟

کت و شلوار راه راه کلاسیک: زنان شیک‌پوش با ظاهری بی‌ایراد

یکی از لباس‌های مینا ساداتی، کت و شلوار مشکی راه راه، مدل کلاسیک بود. این مدل محبوبِ زنان شیک‌پوش است که میل به تیپ رسمی دارند.

اگر در تبلیغات خارجی هم دیده باشید، وقتی می‌خواهند زنی را نشان دهند که به قول آن‌ها «بیزینس وومن» است؛ این لباس را تن‌اش می‌کنند.

این مدل لباس که برای حضور در محل کار و قرارهای رسمی – البته در خارج کشور- بسیار مناسب است؛

در ایران جای‌اش را به مانتو و شلوارهای اداری تقریبا با همین طرح پارچه داده است. اغلب هم سعی می‌شود مانتوها مدل کتی بلند داشته باشند.

کت و شلوار و یا همان مانتوی مدل کت و شلوار، به شما ظاهری بی‌ایراد و کامل می‌دهد. البته خیلی خیلی مهم است که با چه کفشی آن را ست کنید.

خصوصا اگر قد متوسط و رو به کوتاه و اندامی درشت دارید. این مدل را هم خانم‌های با اعتماد به نفس انتخاب می‌کنند و هم کسانی که اتفاقا این حس را ندارند اما می‌خواهند در خودشان به وجود بیاورند.

این مدل کت و شلوار با بلوز تک‌رنگ یا پیراهن طرحدار خلوت ترکیبی دیدنی و جذاب به وجود می‌آورد.

در این یک سال اخیر بیشتر شلوارهای این مانتو، بنابر الگوی گشاد طراحی شده‌اند که آن را بیشتر به سمت غیررسمی و راحت برده اند. شلوار مینا هم از این دسته بود.

اکسسوری‌هایی که شما را درخشان می‌کند
برای تشدید حال و هوای این تیپ با شلوار گشاد، استفاده از اکسسوری متنوع و اسپورت و یا محلی می‌تواند کمک‌کننده باشد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ