صحنه زیبا و عاشقانه تیلور سویفت در کنسرتش!!

معصومه صادقیان
تیلور سویفت خانم خواننده مشهور نامزد سابق خود، تیلور لاتنر بازیگر هالیوودی را بر روی صحنه کنسرت خود دعوت کرد! تیلور سویفت آهنگی که برای تیلور لاتنر نامزد خود ساخته است را با حضور آقای بازیگر در کنسرتش اجرا کرد، تیلور سوئیفت از تیلور لاتنر نامزد سابق خود بر روی صحنه کنسرتش استقبال کرد. 14 سال […]

تیلور سویفت خانم خواننده مشهور نامزد سابق خود، تیلور لاتنر بازیگر هالیوودی را بر روی صحنه کنسرت خود دعوت کرد!

تیلور سویفت آهنگی که برای تیلور لاتنر نامزد خود ساخته است را با حضور آقای بازیگر در کنسرتش اجرا کرد، تیلور سوئیفت از تیلور لاتنر نامزد سابق خود بر روی صحنه کنسرتش استقبال کرد.

14 سال پس از قرار ملاقات این زوج سابق، تیلور لاتنر در هنگام پخش موزیک ویدیوی جدید خانم خواننده بر روی صحنه کنسرت رفت،تیلور لاتنر در موزیک ویدیو این آهنگ جدید به نام «من می توانم تو را ببینم» نقش آفرینی کرده است، تیلور سوئیفت در کنسرت خود در کانزاس سیتی یک مهمان ویژه را بر روی صحنه دعوت کرد، این خواننده 33 ساله به تازگی ضبط مجدد سومین آلبوم استودیویی خود را به نام «حالا صحبت کن» را به پایان رسانده است، این آلبوم شامل آهنگ «بازگشت به دسامبر» است.

سویفت این آهنگ را درباره تیلور لاتنر، نامزد سابق خود در شبکه 2009 خوانده است، این زوج سابق نشان دادند که هیچ احساس بدی بینشان وجود ندارد، خانم خواننده به همراه دیگر بازیگران این موزیک ویدیو جدید،جوی کینگ و پریسلی کش، بر روی صحنه از لاتنر استقبال کرد، در طول کنسرت، او همچنین این موزیک ویدیوی جدید را پخش کرد.

صحبت‌های آقای بازیگر درباره تیلور سویفت!
تیلور لاتنر به همراه همسرش در این کنسرت شرکت کردند.. آقای بازیگر برو روی صحنه خطاب به خواننده 33 ساله گفت: «من از ساخت این ویدئو بسیار لذت بردم. تیلور، از اینکه من و بقیه را در این پروژه شریک کردی متشکرم. من احترام زیادی برای تو قائل هستم.

نه تنها بخاطر این موضوع که خواننده فوق العاده‌ای هستی، بلکه برای انسانی که در واقعیت هستی، تو بخشنده، متواضع و مهربانی. من از آشنایی با تو مفتخرم. از اینکه به من اجازه دادی بخشی از این پروژه و بخشی از زندگی تو باشم، سپاسگزارم.»

لاتنر پیش از این اعتراف کرده بود که نگران انتشار مجدد آهنگ قدیمی تیلور سویفت درباره خود نیست.

او گفت: «این یک آلبوم عالی است. من احساس امنیت می‌کنم.» این آقای بازیگر همچنین اعتراف کرد که همسرش برای انتشار مجدد این آلبوم بسیار هیجان زده بود زیرا او یکی از طرفداران بزرگ سوئیفت است.

این بازیگر و تیلور سویفت در سال 2009 در صحنه فیلم «روز ولنتاین» با هم آشنا شدند. به گزارش وقت صبح این زوج سابق نامزدی کوتاه مدت اما شیرینی را تجربه کردند.

تیلور همچنین اعتراف کرده است که هنوز به آهنگ‌های نامزد سابقش گوش می‌ده.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ