قهر مجری خشمگین از تلویزیون به یک هفته نکشید!!

معصومه صادقیان
مجری جنجالی که در اعتراض به بازگشت گلزار و رشیدپور به تلویزیون قهر کرده بود بعد از یک هفته دوباره آفتابی شد. محمدرضا شهبازی مجری پرحاشیه ی تلویزیون هفته ی گذشته با استعفای اعتراضی اش در واکنش به خبر بازگشت رضا رشیدپور و محمدرضا گلزار به صدا و سیما جنجال برانگیز شده بود. او شب […]

مجری جنجالی که در اعتراض به بازگشت گلزار و رشیدپور به تلویزیون قهر کرده بود بعد از یک هفته دوباره آفتابی شد.

محمدرضا شهبازی مجری پرحاشیه ی تلویزیون هفته ی گذشته با استعفای اعتراضی اش در واکنش به خبر بازگشت رضا رشیدپور و محمدرضا گلزار به صدا و سیما جنجال برانگیز شده بود. او شب گذشته به تلویزیون بازگشت و اجرای برنامه ی خود، «پاورقی» را از سر گرفت.

شهبازی هفته ی گذشته از تصمیم مسئولان صدا و سیما برای بازگشت محمدرضا گلزار و رضا رشیدپور به تلویزیون به شدت انتقاد کرده بود. و از اجرای برنامه‌ اش «پاورقی» استعفا داده بود.

یک روز بعد، رضا رشیدپور از بازگشت به تلویزیون انصراف داد. او در پستی اینستاگرامی نوشت که «احساس می کند حضورش در تلویزیون در موقعیت حاضر تشدیدگر دو قطبی های غم انگیزی خواهد شد».

با توجه به اینکه شرط شهبازی برای ادامه ی فعالیت در صدا و سیما عدم حضور رشیدپور و گلزار در تلویزیون بود، روشن نیست برنامه ای که قرار بود اجرای آن بر عهده ی محمدرضا گلزار گذاشته شود، چه سرنوشتی پیدا کرده است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ