بهترین ضد آفتاب های مردانه

alodoctoradmin
پرتوهای مضر خورشید به این توجه نمی کنند که شما خانم یا آقا هستید و تمام تلاششان را برای آسیب رساندن به پوست صورت شما به کار می برند! التهاب، سوختگی، خارش و حتی سرطان پوست جزو عوارض تماس مستقیم پوست با پرتوهای مضر خورشید هستند. به همین دلیل تمامی متخصصان پوست توصیه می کنند […]
پرتوهای مضر خورشید به این توجه نمی کنند که شما خانم یا آقا هستید و تمام تلاششان را برای آسیب رساندن به پوست صورت شما به کار می برند! التهاب، سوختگی، خارش و حتی سرطان پوست جزو عوارض تماس مستقیم پوست با پرتوهای مضر خورشید هستند. به همین دلیل تمامی متخصصان پوست توصیه می کنند پیش از قرار گرفتن در معرض آفتاب از ضد آفتاب مناسب استفاده کنید. ضد آفتاب یکی از محصولات مراقبتی پوست است که باعث جلوگیری از نفوذ اشعه های مضر UVA و UVB به درون پوست می شود. بنابراین آقایان نیز باید با استفاده از یک ضد آفتاب مناسب، سلامت پوست صورتشان را حفظ کنند. برخی از آقایان ترجیح می دهند برای مثال با خرید ضد آفتاب ویتالیر بی رنگ اقدام به مراقبت از پوست خود کنند و برخی دیگر تنها محصولات مخصوص آقایان را برای خود مناسب می دانند. از این رو در ادامه به معرفی بهترین ضد آفتاب مردانه خارجی و ایرانی می پردازیم و خصوصیات این محصولات را شرح می دهیم.

معرفی بهترین ضد آفتاب مردانه ایرانی

معمولاً آقایان از لوازم آرایشی استفاده نمی کنند؛ اما لوازم مراقبتی پوست جنسیت نمی شناسند و استفاده از آن ها چه برای آقایان و چه برای بانوان الزامی است! ضد آفتاب یکی از لوازم مراقبتی پوست است که امروزه توسط بسیاری از برندهای ایرانی و خارجی تولید می شود. در ادامه به معرفی بهترین ضد آفتاب مردانه ایرانی می پردازیم و سپس برخی از بهترین ضد آفتاب های خارجی را خدمتتان معرفی می کنیم.

کرم ضد آفتاب و ضد لک فاقد چربی SPF 30 لافارر

اگر قصد خرید بهترین ضد آفتاب مردانه برای پوست چرب را دارید حتماً کرم ضد آفتاب و ضد لک فاقد چربی SPF 30 لافارر را اولویت خود قرار دهید. این ضد آفتاب فاقد چربی و مواد شیمیایی مضر است و به دلیل فرمولاسیون سبک خود به سرعت جذب پوست می شود. با استفاده از ضد آفتاب لافارر پوست صورت در برابر اشعه های مضر UVA و UVB محافظت شده و با کنترل چربی پوست از ایجاد جوش و آکنه جلوگیری به عمل می آید. این ضد آفتاب فاقد رنگ و مواد شیمیایی مضر بوده و انتخاب مناسبی برای آقایان است.

کرم ضد آفتاب سینره SPF 30

اگر قصد خرید یک ضد آفتاب مردانه بی رنگ را دارید می توانید کرم ضد آفتاب سینره SPF 30 را تهیه کرده و باعث حفاظت از پوست صورت خود در برابر پرتوهای مضر خورشید شوید. البته ضد آفتاب سینره اثرات مخرب رادیکال های آزاد را نیز مهار می کند چرا که در این ضد آفتاب از ویتامین E استفاده شده است. ضد آفتاب سینره فاقد رنگ و پارابن است و به همین دلیل برای پوست های حساس انتخاب بسیار مناسبی به شمار می رود.

کرم ضد آفتاب وچه SPF 50 مناسب پوست های چرب و مستعد آکنه

بسیاری از متخصصان پوست ضد آفتاب وچه را به عنوان بهترین ضد آفتاب مردانه برای پوست چرب معرفی می کنند. این محصول دارای فاکتور حفاظتی SPF 50 و PA+++ است که باعث حفاظت کامل پوست صورت در برابر پرتوهای مضر خورشید می شود. به این صورت از مشکلاتی مانند التهاب و سوختگی پوست جلوگیری شده و پیری پوست به تعویق می افتد. ضد آفتاب وچه فرمولاسیون سبکی دارد و به دلیل ترکیباتی مانند روغن درخت چای از ایجاد آکنه جلوگیری می کند.

کرم ضد آفتاب رطوبت رسان بایومارین مدل Aqua Sun SPF 50 مناسب پوست خشک و دهیدراته

بهترین ضد آفتاب مردانه ایرانی برای پوست خشک و دهیدراته توسط برند بایومارین تولید می شود. این محصول حاوی ژل آلوئه ورا، روغن دانه انگور و عصاره کاراگینان است که باعث رفع خشکی و احساس کشیدگی پوست می شود. با استفاده از این ضد آفتاب رطوبت رسان از مشکلاتی مانند التهاب، سوختگی، تیرگی، لک و پیری زودرس پوست جلوگیری شده و می توانید باعث حفظ سلامت و شادابی پوست صورت خود شوید.

کرم ضد آفتاب و ضد لک فاقد چربی SPF 50 ایلابرت مناسب پوست های نرمال و چرب

به گفته بسیاری از مصرف کنندگان کرم ضد آفتاب و ضد لک ایلابرت به عنوان بهترین ضد آفتاب مردانه برای پوست چرب شناخته می شود. این محصول فاقد چربی از ایجاد جوش صورت جلوگیری کرده و مانند سدی از پوست شما در برابر پرتوهای UVA و UVB محافظت می کند. از دیگر ویژگی های ضد آفتاب ایلابرت می توان به خواص آنتی اکسیدانی، جلوگیری از ایجاد لک، جلوگیری از چین و چروک پوست و خاصیت ترمیم کنندگی اشاره کرد.

کرم ضد آفتاب ژنوبایوتیک مدل SPF 50 سانوژن مناسب پوست های معمولی تا خشک

جهت خرید ضد آفتاب مردانه بی رنگ می توانید ضد آفتاب ژنوبایوتیک را تهیه کنید. این محصول از پوست صورت در برابر اشعه های UVA ،UVB و IR محافظت کرده و باعث جلوگیری از ایجاد لک های پوستی می شود. ضد آفتاب ژنوبایوتیک دارای فاکتور حفاظتی SPF 50 است و دوام و ماندگاری زیادی روی پوست صورت دارد. در این محصول از مواد موثره گیاهی استفاده شده که باعث حفظ رطوبت پوست و جلوگیری از ایجاد چین و چروک می شود.

معرفی بهترین ضد آفتاب مردانه خارجی

ممکن است جزء افرادی باشید که ضد آفتاب های خارجی را ترجیح می دهند! در این صورت می توانید از بین محصولات زیر یکی را انتخاب و خریداری کنید. اما توجه داشته باشید که قیمت بهترین ضد آفتاب مردانه خارجی چند برابر بیشتر از نمونه مشابه ایرانی است.

فلوئید ضد آفتاب لانسون مدل Multi Action Oily Skin SPF 50

اگر قصد خرید بهترین ضد آفتاب مردانه بی رنگ خارجی را دارید می توانید ضد آفتاب لانسون مدل Multi Action Oily Skin SPF 50 را تهیه کنید. این محصول توسط کشور فرانسه و با بهره گیری از تکنولوژی Oil in Water تولید می شود. با استفاده از فلوئید ضد آفتاب لانسون پوست صورت در برابر اشعه های UVA و UVB محافظت شده و از ایجاد لک و چین و چروک روی سطح پوست جلوگیری می شود. این ضد آفتاب باعث رطوبت رسانی و اکسیژن رسانی به پوست شده و چربی صورت را تنظیم می کند.

کرم ضد آفتاب فاقد چربی اریکه SPF 50 مناسب پوست های چرب و مستعد جوش

از بهترین ضد آفتاب های مردانه خارجی می توان به کرم ضد آفتاب فاقد چربی فرانسوی اریکه اشاره کرد. این محصول از پوست صورت در برابر اشعه های UVA  UVB و IR محافظت کرده و باعث به تاخیر افتادن پیری پوست می شود. ضد آفتاب اریکه در برابر تعریق مقاوم بوده و رطوبت مورد نیاز پوست صورت را تامین می کند. همچنین این محصول فاقد چربی ترشح سبوم پوست را کنترل کرده و باعث براقیت صورت نمی شود.

کرم ضد آفتاب باباریا مدل اسپرت SPF 50

کرم ضد آفتاب باباریا به عنوان یکی از بهترین ضد آفتاب های مردانه خارجی شناخته می شود. این محصول برای ورزشکاران انتخاب مناسبی است چرا که ضد تعریق و ضد آب بوده و از پوست صورت در برابر اشعه UVA ،UVB و مادون قرمز محافظت می کند. همچنین با استفاده از این کرم پوست صورت ترمیم و بازسازی شده و رطوبت مورد نیاز آن تامین می شود.

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی بهترین ضد آفتاب های مردانه ایرانی و خارجی پرداختیم و ویژگی های این محصولات را خدمتتان شرح دادیم. تمامی ضد آفتاب های معرفی شده در این مقاله فاقد رنگ و مواد شیمیایی مضر هستند. بنابراین می توانید بدون نگرانی این محصولات را تهیه کرده و از خواص بی شمار آن ها برای پوست صورت بهره مند شوید. در انتها توصیه می کنیم در حین خرید ضد آفتاب حتماً نوع پوست خود را بشناسید و در صورتی که در طول روز ساعاتی را به ورزش اختصاص می دهید حتما از ضد آفتاب های ضد تعریق و ضد آب استفاده کنید.
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ