میسویک اولین خمیر دندان مخصوص دندان‌های لمینت و کامپوزیت شده را روانه بازار کرد

نادر سیاسی
  همیشه خلا وجود یک خمیر دندان تخصصی برای مراقبت از دندان‌های کامپوزیت و لمینت شده در ایران وجود داشت. این خلا را برند میسویک برطرف کرده و شاهد هستیم که اولین و تخصصی‌ترین خمیر دندان لمینت و کامپوزیت در ایران توسط این برند تولید شده است. میسویک: اولین خمیر دندان تخصصی لمینت و کامپوزیت […]
  همیشه خلا وجود یک خمیر دندان تخصصی برای مراقبت از دندان‌های کامپوزیت و لمینت شده در ایران وجود داشت. این خلا را برند میسویک برطرف کرده و شاهد هستیم که اولین و تخصصی‌ترین خمیر دندان لمینت و کامپوزیت در ایران توسط این برند تولید شده است.

میسویک: اولین خمیر دندان تخصصی لمینت و کامپوزیت

با توجه به اینکه افراد بسیاری این روزها از لمینت و کامپوزیت برای اصلاح لبخند و همچنین رفع برخی ایرادات دندان‌های استفاده می‌کنند، بنابراین باید از یک خمیر دندان مخصوص دندان‌های خود برای مراقبتِ درست و اصولی از این مواد نیز بهره‌مند شوند. میسویک با تولید بهترین خمیر دندان لمینت و کامپوزیت ، به تمام این افراد کمک کرده است که از روکش روی دندان‌های خود مراقبت و از لک شدن دندان‌های خود نیز جلوگیری کنند. خوب است بدانید که، میزان مقاومت مواد کامپوزیت و لمینت نسبت به دندان‌های طبیعی کمتر است. خمیر دندان مخصوص کامپوزیت میسویک از آسیب دیدن این مواد روی دندان‌ها جلوگیری می‌کند و حتی مانع از ساییده شدن آنها می‌شود. اتفاقی که ممکن است با استفاده از خمیر دندان‌های غیرتخصصی به آن دچار شوند. این محصول جدید و تخصصی میسویک قابلیت تمیز کردن عمیق دندان‌های ترمیم شده را دارد و در عین حال، به‌عنوان یک خمیر دندان ملایم برای دندان‌های لمینت و کامپوزیت‌دار به‌شمار می‌آید. حتی این محصول به‌نوعی ساخته‌شده که میزان حساسیت در دندان‌های روکش‌دار کمتر شود و در زمان تمیز کردن دندان‌ها درد ناشی از حساسیت را حس نخواهید کرد. همچنین، خمیر دندان لمینت و کامپوزیت میسویک باعث تقویت مینای دندان و محافظت از دندان در برابر غذاها و نوشیدنی‌های اسیدی می‌شود.

ویژگی‌ها و مزایای خمیر دندان لمینت و کامپوزیت میسویک

به‌طور قطع، می‌توان مهم‌ترین مزیت و ویژگی این محصول از برند میسویک را تخصصی بودن آن بنامیم و اینکه برای اولین بار چنین محصولی در ایران تولید شده است. دیگر مزایا و ویژگی‌های خمیر دندان میسویک برای دندان‌های لمینت و کامپوزیت شده عبارت‌اند از:
  • محصول فاقد رنگ دانه و اسکراب است.
  • این محصول مناسب دندان‌هایی است که در برابر رنگ و سایش حساس می‌باشند.
  • مزیت دیگر این محصول تخصصی بودن آن است و اینکه افراد باید از خمیر دندان مناسب با دندان‌های خود استفاده کنند.
  • این محصول فاقد مواد ساینده است.
  • این محصول به‌خوبی و سرعت بالا با همه عوامل مضر دندان همچون میکروب‌ها، باکتری‌های مضر دهان و پوسیدگی مبارزه می‌کند.
  • باعث افزایش طول عمر لمینت و کامپوزیت در دندان‌ها می‌شود.
  • از لک شدن دندان‌های دارای روکش جلوگیری می‌کند.
خمیر دندان لمینت و کامپوزیت میسویک، اولین و بهترین نمونه از خمیر دندان تولید شده برای دندان‌های روکش شده است که در بازار موجود است که با خرید آن می‌توانید از دندان‌های خود به شکل اصولی مراقبت کنید و در کنار آن، از مزایای بسیار آن برای دندان خود بهره‌مند شوید. منبع: لوکس ایرانا
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ