با دیابت چه اتفاقی برای بدن شما رخ می‌دهد؟

alodoctoradmin2
بز نویسی کن افراد مبتلا به دیابت نوع ۲ باید معاینات منظم انجام دهند، زیرا اگر به خوبی مدیریت نشود می‌تواند عوارض جدی ایجاد کند. دیابت یکی از علل اصلی از دست دادن بینایی قابل پیشگیری در افراد در سن کار در بریتانیا است و عامل اصلی قطع عضو، نارسایی کلیه، حمله قلبی و سکته […]

بز نویسی کن افراد مبتلا به دیابت نوع ۲ باید معاینات منظم انجام دهند، زیرا اگر به خوبی مدیریت نشود می‌تواند عوارض جدی ایجاد کند. دیابت یکی از علل اصلی از دست دادن بینایی قابل پیشگیری در افراد در سن کار در بریتانیا است و عامل اصلی قطع عضو، نارسایی کلیه، حمله قلبی و سکته مغزی می‌باشد. خطر عوارض در طول زمان افزایش می‌یابد. کنترل ضعیف گلوکز خون دلیل اصلی ایجاد عوارض در افراد است. این خطر در افرادی که به مدت ۲۰ سال به دیابت مبتلا هستند بیش از افرادی می‌باشد که به مدت دو سال به دیابت مبتلا هستند.

ما در بحبوحه اپیدمی دیابت نوع ۲ قرار داریم. بر اساس گزارشی که توسط Diabetes UK منتشر شده است در حال حاضر ۴.۳ میلیون نفر در بریتانیا با تشخیص دیابت زندگی می‌کنند و بیش از ۲.۴ میلیون نفر در معرض خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ هستند. این موسسه خیریه تخمین می‌زند که ۸۵۰۰۰۰ نفر دیگر در بریتانیا به دیابت مبتلا هستند.

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ