زیباترین و مسن‌ترین مدل دنیا کیست

alodoctoradmin2
کارمن دل اوریفیس، با افتخار عنوان می‌شود به عنوان قدیمی‌ترین مدل جهان که از سال ۱۹۴۶ تاکنون در عرصه مدلینگ فعالیت مستمر داشته است. او از سن ۱۳ سالگی، زمانی که در یک اتوبوس بود، استعداد بی‌نظیر خود را آشکار کرد و وارد عرصه صنعت مدلینگ شد. در سن ۱۵ سالگی، او برای اولین بار […]

کارمن دل اوریفیس، با افتخار عنوان می‌شود به عنوان قدیمی‌ترین مدل جهان که از سال ۱۹۴۶ تاکنون در عرصه مدلینگ فعالیت مستمر داشته است. او از سن ۱۳ سالگی، زمانی که در یک اتوبوس بود، استعداد بی‌نظیر خود را آشکار کرد و وارد عرصه صنعت مدلینگ شد. در سن ۱۵ سالگی، او برای اولین بار به عنوان کاور مدل در فتوشوت انتخاب شد، که این انتخاب نشان از استعداد و زیبایی منحصر به فرد او داشت. طی دهه‌ها، کارمن دل اوریفیس تبدیل به یکی از چهره‌های برجسته و اصلی مجلات معتبری چون Vogue، Harper’s Bazaar، و Vanity Fair شد. حضور او در صفحات این مجلات نشان از تأثیرگذاری و جاودانگی در دنیای مدلینگ دارد. او به عنوان یکی از نمادهای اصلی این صنعت، با تجربه و تأثیرگذاری که دارد، به عنوان یک مدل معتبر و با شهرت شناخته می‌شود.

در آن زمان معمولا مدل‌ها وقتی به دهه‌ی سی سالگی نزدیک می‌شدن، به بازنشستگی فکر می‌کردند اما کارمن هر روز به موفقیت‌های بیش‌تری دست پیدا می‌کرد. کارمن علاوه بر مدلینگ در ویدیوهای تبلیغاتی هم بازی می‌کرد.جالبه بدانید هم‌چنان به فعالیتش ادامه داده و چهره‌‌ی تبلغیاتی برندهایی مثل Missoni, Sephora, H&M است و کت‌واک‌های زیادی برای برندهایی مثل استفان رولند، گو پِی، تیری موگلر و.. داشته است.

کارمن به عنوان یکی از چهره‌های اصلی تبلیغاتیِ مجله‌‌ی L’Officiel در سه کشور آذربایجان، استرالیا و سوئیس است.اگر قد و وزنِ این مدل براتون سواله، باید بگیم با وزنِ حدودا ۶۰ کیلوگرم و قدِ ۱.۸۰ و سنِ ۹۲ سالگی هنوز در صنعت مدلینگ و فشن فعالیت می‌کند.

 

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ