جواد عزتی در اکران نوروزی «تمساح خونی»

alodoctoradmin2
از امروز چهارشنبه ۱۶ اسفند، با نمایش فیلم “تمساح خونی” به کارگردانی جواد عزتی، اکران نوروز ۱۴۰۳ به رسمیت پذیرفته شد. این فیلم تنها کمدی اکران نوروز است و با توجه به موقعیت جغرافیایی آن، از این لحظه پیش‌بینی می‌شود که به گسترده‌این گیشه رواج پیدا کند. فیلم‌های دیگر نیز از تاریخ ۲۳ اسفند به […]

از امروز چهارشنبه ۱۶ اسفند، با نمایش فیلم “تمساح خونی” به کارگردانی جواد عزتی، اکران نوروز ۱۴۰۳ به رسمیت پذیرفته شد. این فیلم تنها کمدی اکران نوروز است و با توجه به موقعیت جغرافیایی آن، از این لحظه پیش‌بینی می‌شود که به گسترده‌این گیشه رواج پیدا کند. فیلم‌های دیگر نیز از تاریخ ۲۳ اسفند به نمایش عمومی در خواهند آمد.

جواد عزتی که چند سالی است توانسته به عنوان بازیگر نقش‌های کمدی و جدی به جایگاه ویژه‌ای در فیلم‌ها و سریال‌ها دست پیدا کند، پس از بازی در ۳۵ فیلم سینمایی و نامزدی سیمرغ برای سه فیلم «ماجرای نیمروز»، «رد خون» و «آتابای»، امسال با ساخت فیلم کمدی «تمساح خونی» تلاش کرد خودش را در عرصه کارگردانی هم محک بزند.

عزتی در عین اینکه به عنوان کارگردان پشت دوربین قرار گرفته، ایفاگر نقش اصلی فیلمش هم هست. او در این فیلم با رفیق دیرینه‌اش عباس جمشیدی‌فر، زوج جذابی را تشکیل داده. آن‌ها طبق الگوی زوج‌های کمدی، به‌درستی توانسته‌اند با تغییر مداوم جایگاه احمق‌واحمق‌تر نقش مکمل را ایفا کنند و مرحله به مرحله موقعیت‌های کمدی پیچیده‌ای را از سر بگذرانند. بازی سعید آقاخانی و همراهی آن‌ها با این زوج هم به نقطه قوت فیلم تبدیل شده.

تمساح خونی» اولین بار در جشنواره چهل‌ودوم فیلم فجر به نمایش درآمد و با استقبال زیادی روبه‌رو شد. این فیلم سیمرغ بهترین کارگردان اول را از بخش نگاه نوی جشنواره به دست آورد و در بخش سودای سیمرغ هم نامزد سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول مرد و بهترین کارگردانی شد.

داستان «تمساح خونی» درباره دو مرد بی‌پول است که در روابط‌شان به شکست برخورده‌اند و حالا ناخواسته سر از یک بازی قمار در می‌آورند و زندگی‌شان به خطر می‌افتد. جواد عزتی، عباس جمشیدی‌فر، سعید آقاخانی، الناز حبیبی، بهزاد خلج و … از جمله بازیگران این فیلم هستند.

با توجه به محبوبیت جواد عزتی، زوج جذاب عزتی و جمشیدی‌فر، فضای کمدی بامزه فیلم و نبود رقیب قدرتمند کمدی برای آن در اکران نوروز، پیش‌بینی می‌شود «تمساح خونی» در گیشه بسیار موفق ظاهر شود.

«تمساح خونی»، «بی‌بدن»، «آسمان غرب»، «پرویزخان»، «آپاراتچی»، «نوروز» و «ایلیا در جستجوی قهرمان»، گزینه‌های اکران نوروز ۱۴۰۳ هستند. «تمساح خونی» به عنوان اولین فیلم نوروزی، یک هفته زودتر از سایر فیلم‌ها، روز چهارشنبه ۱۶ اسفند روی پرده خواهد رفت.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ