عادت صبحانه خوردن را در خود تقویت کنید

در طول شب قند خون کاهش پیدا می‌کند و تا وقتی که صبحانه نخورده ‌باشید مغز شما برای فعالیت‌های روزانه آماده نمی شود. کسانی که صبحانه می‌خورند طی ساعات صبح دچار گرسنگی بیش ‌از حد نمی‌شوند و در طول روز کمتر غذا می‌خورند. صبحانه خوردن به این شکل به کنترل وزن کمک می‌کند.

مجله سیب سبزدر طول شب قند خون کاهش پیدا می‌کند و تا وقتی که صبحانه نخورده ‌باشید مغز شما برای فعالیت‌های روزانه آماده نمی شود. کسانی که صبحانه می‌خورند طی ساعات صبح دچار گرسنگی بیش ‌از حد نمی‌شوند و در طول روز کمتر غذا می‌خورند. صبحانه خوردن به این شکل به کنترل وزن کمک می‌کند. صبحانه خوردن یک عادت است و شما باید این عادت را در خودتان تقویت کنید. کافی است چند روز خودتان را به خوردن صبحانه مجبور کنید تا روزهای بعد با اشتیاق بیشتری صبحانه بخورید. به علاوه اگر شام سبک‌تر بخورید آماده خوردن صبحانه می‌شوید.


در ادامه در صفحه مجله سیب سبز می‌خوانید:

اگر برای خوردن صبحانه وقت ندارید، کورن فلکس یا غلاتی مانند آن زمانی برای آماده شدن نمی‌خواهند و به همراه شیر یک وعده کامل به شمار می‌روند. می‌توانید هر روز با اضافه کردن یک میوه یا آبمیوه در آن تنوع ایجاد کنید. اگر صبحانه سنتی دوست دارید، می‌توانید مقدمات آن را از شب پیش فراهم کنید تا با مشکل کمبود وقت مواجه نشوید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ