بهترین راه برای محو کردن چین و چروک‌های دور چشم کدام است؟

دکتر دائر در مورد انتخاب بهترین روش برای درمان خطوط پنجه کلاغی می‌گوید

این کرم‌ها مخصوص گروه‌های سنی مختلف ساخته شده‌اند. از 25سالگی کرم دورچشم و لب آبرسان را یکبار صبح و یکبار قبل از خواب مصرف کنید. از 35سالگی نیز مصرف کرم تغذیه‌کننده دورچشم را آغاز کنید. بعد از 40سالگی هم باتوجه به نوع پوست‌تان از کرم ضدچروک دورچشم استفاده کنید. با ورود به 50 سالگی نیز از کرم دورچشم آبرسان هنگام شب و کرم لیفت دورچشم هنگام روز استفاده کنید. لازم به ذکر است کرم‌های دور چشم در بازار بین 15 تا 220 هزار تومان قیمت دارند.

 دکتر داریوش دائر، متخصص پوست و مو درباره استفاده از کرم‌های دور چشم برای درمان خطوط پنجه کلاغی به شما می‌گوید: «اولویت‌های درمان خطوط پنجه کلاغی از نظر من براساس سن، جنس و نوع پوست بیمار تعیین می‌شوند. در سنین زیر 40 سال بسیاری از این خطوط را می‌توان با استفاده از کرم‌های ضدآفتاب مخصوص ناحیه دورچشم و کرم‌های ضدچروک بهبود بخشید.»

دکتر دائر در مورد انتخاب بهترین روش برای درمان چین و چروک  می‌گوید: «برای مقایسه اثر بخشی هر یک از روش‌های فوق نیاز به انتخاب بیمار مناسب و شرایط خاص هر فرد وجود دارد. به این معنا که نمی‌توان تجویزی که فرضا برای یک خانم 55ساله و یائسه مناسب دانسته می‌شود را برای خانمی 40 ساله و دارای سلامت هورمونی مصلحت دانست. انتخاب روش درمانی به نظر تخصصی پزشک معالج و استنباط وی از شرایط بیمار وابسته است.»

 مطالب مرتبط :

پنج روش درمان چروک زیر چشم از زبان دکتر کتایون عمانیان

پوست دور چشم شما به چه ویتامینی نیاز دارد؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
پارسا.

پارسا.

1394-04-22 - 05:01 پاسخ

باسلام و خسته نباشید برای درمان سیاهی و کبودی دور چشم لطفا راه و روش برطرف کردن این مشکل باتشکر

admin

admin

1394-04-22 - 05:01

برای کسب آگاهی بیشتر درباره ی  سیاهی و کبودی دور چشم به لینک زیر مراجعه فرمایید :

http://www.alodoctor.ir/question/search/3000