چه زمان برای لیفتینگ مناسب است؟

mousavi
لیفتینگ برای اکثر افراد نتایج شگفت‌انگیزی در پی دارد. نکته اینجاست که هر زمانی برای این عمل مناسب نیست

لیفتینگ برای اکثر افراد نتایج شگفت‌انگیزی در پی دارد. نکته اینجاست که هر زمانی برای این عمل مناسب نیست. لیفتینگ، پوست‌های شل و بد‌شکل را که در اثر کاهش وزن شدید به وجود آمده از بین برده و فرم مناسب را به بدن باز‌می‌گرداند. اما برای اینکه رضایت کامل از عمل‌تان داشته باشید باید آن را در زمان مناسب انجام دهید.
سن مناسب
بلوغ نقش مهمی در رضایت بعد از عمل‌تان دارد. بسیار مهم است که بعد از کاهش وزن شدید، وزن‌تان را ثابت نگه داشته و برنامه غذایی سالم و تمرینات ورزشی مداوم داشته باشید. کم و زیاد کردن وزن بعد از عمل ممکن است منجر به تضعیف بافت پوست و حتی جراحی دوباره شود. روش زندگی‌تان را با جراح‌تان درمیان بگذارید تا اطمینان حاصل کنید که توقع‌تان از لیفتینگ منطقی است.

راهکاری برای جلوگیری از پیری و شل شدن پوست

بهترین زمان در سال 
آسان نیست که بدون رویای نمایش ظاهر جدیدتان به عملی که در پیش رو دارید فکر کنید. اما به یاد داشته باشید که نتیجه‌ی عمل فوراً خود رانشان نمی‌دهد. تورم و کبودی تا هفته‌ها ممکن است باقی بمانند، به علاوه دوره‌ی بهبودی در افراد مختلف متفاوت است. اگر می‌خواهید در تاریخ مشخصی بهبود پیدا کنید باید از قبل برنامه‌ریزی کنید. اگر در زمستان لیفتینگ انجام دهید، در تابستان بهبودی کامل را به دست می‌آورید.
زمان مناسب در برنامه شما
توصیه‌ی‌ پزشکتان را در مورد زمان بهبودی جدی بگیرید. طول دوره‌ی بهبودی هرشخص متفاوت است و ممکن است خیلی بیشتر از حد معمول طول بکشد. بعد از عمل حداقل ۲ هفته نباید سر کار بروید و ۴ الی۶ هفته از بلند کردن اجسام سنگین خودداری کنید. برنامه‌ی عمل‌تان را برای زمانی تنظیم کنید که در خانه کمکی در دسترس داشته باشید.

مطلب مرتبط:

چه زمان برای لیفتینگ مناسب است؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ