ایمپلنت یا کاشت دندان از زبان دکتر میرزائی

دکتر علیرضا میرزائی جراح دندانپزشک: ایمپلنت دندانی بهترین جایگزین دندان های از دست رفته است. با کمک ایمپلنت دیگر استخوان و لثه تان تحلیل نمی رود، دندانتان شل نمی شود و ظاهر لبخندتان کاملا طبیعی و عملکرد دندانتان عالی خواهد بود.

دکتر علیرضا میرزائی جراح دندانپزشک:

شاید شما از این دسته افرادی باشید که حتی از فکر این که روزی مانند مادربزرگ تان دندان مصنوعی بگذارید و مجبور باشید آن را در شرایط مختلف در بیاورید، بیزارید. شاید هم دندان مصنوعی دارید و از مشکلات بسیار زیاد آن از جمله لق شدن و تکان خوردن و تحلیل استخوان رنج می برید و به دنبال راه حل بهتری می گردید. ایمپلنت دندانی بهترین جایگزین دندان های از دست رفته است. با کمک ایمپلنت دیگر استخوان و لثه تان تحلیل نمی رود، دندانتان شل نمی شود و ظاهر لبخندتان کاملا طبیعی و عملکرد دندانتان عالی خواهد بود. ایمپلنت از چند بخش تشکیل شده است و پایه آن که به عنوان ریشه دندان عمل می کند طی عمل جراحی در داخل استخوان لثه کار گذاشته می شود و پس از مدتی که این پایه فلزی با استخوان در هم آمیخته و یکپارچه شد، پروتز دندان روی آن قرار داده می شود.

ایمپلنت یا کاشت دندان بهترین و ایمن ترین درمان دندان هاى از دست رفته است.

ایمپلنت دندانی ، یک پیچ از جنس تیتانیوم است که به عنوان ریشه دندان توسط یک متخصص، درون استخوان فک قرار داده شده و تاج دندان روی آن بازسازی می شود.

ایمپلنت دندانی تیتانیوم فلزی است سازگار و چون بدن آن را پس نمیزند در پزشکی و دندانپزشکی کاربرد گسترده دارد.

در ایمپلنت نیازی به تراشیدن دندان های مجاور نبوده و در نتیجه هیچ گونه آسیبی به سایر دندان ها وارد نمی سازد.

ظاهری کاملاً طبیعی داشته و با دندان های طبیعی افراد هیچ گونه تفاوتی ندارد.

شخص در هنگام صحبت کردن و غذا خوردن کاملاً احساس آسایش می نماید.

دکتر علیرضا میرزائی جراح دندانپزشک:

در سال ۲۰۰۷ گواهینامه ایمپلنت از دانشگاه Straumannسوئیس دریافت نمود و در سال ۲۰۰۹ موفق به دریافت Mastership لیزر از دانشگاه RWTH آخن آلمان شد و از همان سال با تلاش بسیار سیستم لیزر بافت نرم را تهیه و شروع به خدمت رسانی به بیماران در زمینه‌های مختلف مرتبط با لیزر بافت نرم مانند جراحی‌های لثه درمان ریشه با کمک لیزر Diod۹۸۰nm و دیگر فیلدها نمود. کلینیک دندانپزشکی لیزر دکتر میرزایی اولین کلینیک در ایران است که موفق به اخذ گواهینامه مدیریت کیفیت ISO9001-2008 از موسسه G.I.C Guardian Independent Certification Ltd شده است.

شما می توانید برای ارتباط با شماره‌های ذیل تماس حاصل فرمائید:

02188223212

09198216783

آدرس: تهران- بزرگراه جلال آل احمد- نرسیده به بزرگراه چمران- کوی پروانه- ساختمان پزشکان چمران- واحد 11

وب سایت: www.shafagostar.com

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ