لومینیرز و کاربرد آن از زبان دکتر میرزائی

دکتر علیرضا میرزائی جراح دندانپزشک: با مواد مخصوص کمپانی با کیت اختصاصی مربوط به LUMINEERS روی دندان های بیمار (حتی بریج، روکش و پر کردگی فلزی!) نصب می شود . مزایای این روش در مقایسه با لمینت عادی ، سرعت عمل و عدم اتلاف وقت بیمار و پزشک ، عدم تراش (یا تراش بسیار جزئی) بافت دندانی سالم ، شکل آناتومیک ، رنگ وshade شفاف و بسیار طبیعی در حالی که فقط 20-30% بیشتر از لمینت عادی برای بیمار هزینه دارد. در یک مطالعه علمی prospective روی 187 مورد دوام بیست ساله برای روکش های LUMINEERS در بیش از 90% موارد مشاهده شده است! در ضمن به دلیل عدم نیاز به تراش در اغلب موارد و امکان جدا کردن روکش ، این روش بر خلاف سایر روش های رایج برگشت پذیر می باشد

دکتر علیرضا میرزائی جراح دندانپزشک:

لومینیرز در واقع پوسته سرامیکی بسیار نازک به ظرافت لنز چشمی و با استحکام دندان طبیعی است که بدون تراش روی سطح بیرونی دندان چسبانده می شود. لومینیرز در موارد زیر کاربرد دارد:

  • اصلاح خط لبخند
  • بستن فواصل بین دندانی
  • اصلاح رنگ دندانها
  • اصلاح فرم و شکل دندانها
  • اصلاح روکش ها و پر کردگی های نازیبا و بد شکل و نامناسب قبلی
  • اصلاح فرسایش ناشی از سن

روش کار

(فقط طی 2 جلسه) جلسه اول: قالب گیری با مواد سیلیکونی صورت می گیرد و قالب به لابراتوار شرکت امریکایی ارسال می گردد. ظرف مدت 4-3 هفته پروتز در بسته بندی مخصوص همراه با کارت گارانتی بین المللی 5 ساله ارسال می گردد.

جلسه دوم : با مواد مخصوص کمپانی با کیت اختصاصی مربوط به LUMINEERS روی دندان های بیمار (حتی بریج، روکش و پر کردگی فلزی!) نصب می شود . مزایای این روش در مقایسه با لمینت عادی ، سرعت عمل و عدم اتلاف وقت بیمار و پزشک ، عدم تراش (یا تراش بسیار جزئی) بافت دندانی سالم ، شکل آناتومیک ، رنگ وshade شفاف و بسیار طبیعی در حالی که فقط 20-30% بیشتر از لمینت عادی برای بیمار هزینه دارد.

در یک مطالعه علمی prospective روی 187 مورد دوام بیست ساله برای روکش های LUMINEERS در بیش از 90% موارد مشاهده شده است! در ضمن به دلیل عدم نیاز به تراش در اغلب موارد و امکان جدا کردن روکش ، این روش بر خلاف سایر روش های رایج برگشت پذیر می باشد

 

دکتر علیرضا میرزائی جراح دندانپزشک:

در سال ۲۰۰۷ گواهینامه ایمپلنت از دانشگاه Straumannسوئیس دریافت نمود و در سال ۲۰۰۹ موفق به دریافت Mastership لیزر از دانشگاه RWTH آخن آلمان شد و از همان سال با تلاش بسیار سیستم لیزر بافت نرم را تهیه و شروع به خدمت رسانی به بیماران در زمینه‌های مختلف مرتبط با لیزر بافت نرم مانند جراحی‌های لثه درمان ریشه با کمک لیزر Diod۹۸۰nm و دیگر فیلدها نمود. کلینیک دندانپزشکی لیزر دکتر میرزایی اولین کلینیک در ایران است که موفق به اخذ گواهینامه مدیریت کیفیت ISO9001-2008 از موسسه G.I.C Guardian Independent Certification Ltd شده است.

شما می‌توانید برای ارتباط با شماره‌های ذیل تماس حاصل فرمائید:

02188223212

09198216783

آدرس: تهران- بزرگراه جلال آل احمد- نرسیده به بزرگراه چمران- کوی پروانه- ساختمان پزشکان چمران- واحد 11

وب سایت: www.shafagostar.com

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ