فوائد و کاربردهای میکرودرم ابریژن از زبان دکتر رحیمی

دکتر تهمینه رحیمی؛ پزشک پوست، مو و زیبایی: میکرودرم ابریژن از جمله تجهیزات پزشکی با قابلیت درمان بیماری‌های پوستی است که در از بین بردن چروک‌های سطحی و شفاف سازی پوست کاربرد دارد.

دکتر تهمینه رحیمی؛ پزشک پوست، مو و زیبایی:

میکرودرم  ابریژن باعث کلاژن سازی و از بین رفتن چروک‌های سطحی پوست می‌شود. این روش در از بین بر دن لکه‌های پوست نقش کمکی در درمان دارد. میکرودرم  ابریژن از جمله تجهیزات پزشکی با قابلیت درمان بیماری‌های پوستی است که در از بین بردن چروک‌های سطحی و شفاف سازی پوست کاربرد دارد.

مکانیسم عمل دستگاه میکرودرم  ابریژن:

این دستگاه ذرات اکسید آلومینیوم را بر روی پوست می‌ریزد و این ذرات با پوست واکنشی ایجاد می‌کنند که توسط ساکشن، ذرات اکسید آلومینیوم به سطح پوست کشیده شده، لایه‌های مرده و سطحی پوست برداشته می‌شود. در گذشته برای درمان بیماری‌های پوستی که دارو جوابگو نبود از پیلینگ استفاده می‌شد که برای بر طرف کردن تیرگی پوست از بین بردن فرورفتگی‌های جوش یا شفافیت پوست کاربرد داشت ولی با توجه به عوارض پیلینگ و دقت نظرهای تخصصی از سوی پزشکان، امروزه استفاده از روش میکرودرم  ابریژن برای رفع مشکلات پوستی کاربرد بیشتری دارد.

نحوه اثربخشی روش میکرودرم  ابریژن:

وکیوم (مکش) این دستگاه در درازمدت باعث تحریک بافت‌های زیر پوست و کلاژن سازی و سنتزالاستین و متعاقب آن جوانسازی در پوست می شود. با انجام یکبار میکرودرم حداقل نتیجه مطلوب، شفافیت خاص پوست است. هر چند استفاده از این روش در از بین بردن لکه‌های پوستی اثر زیادی ندارد ولی در این روش لایه‌های سطحی پوست برداشته شده و نفوذ دارو در پوست چند برابر می‌شود. تکرار این روش در ۳ تا ۵ جلسه، باعث از بین بردن چروک‌ها و فرو رفتگی‌های سطحی پوست می‌شود، فاصله زمانی لازم برای انجام میکرودرم ۲ تا ۳ هفته است. افرادی که دارای آکنه فعال هستند، بهتر است استفاده از این روش را تا بهبودی جوش‌ها به تاخیر بیندازند.

فوائد و کاربردهای میکرودرم ابریژن

        از بین بردن چروک های سطحی و کاهش عمق چروک های عمیق

        جوانسازی وتحریک کلاژن سازی

        بهبود لک های پوستی

        روشن تر کردن رنگ پوست

        افزایش شفافیت و لطافت پوست

        از بین بردن جوش های سرسیاه (کومدون)

        افزایش جذب کرم ها و داروهای موضعی تا 10 برابر

        برای درمان اسکار (جای زخم، جوش، بریدگی، آبله مرغان و …) در کنار سایر درمان ها از این روش می توان استفاده کرد.

دکتر تهمینه رحیمی؛ پزشک پوست، مو و زیبایی:

دکترتهمینه رحیمی فارغ‌التحصیل دانشگاه علوم پزشکی ایران و عضوانجمن علمی پزشکی لیزر ایران است. سابقه فعالیت وی از سال1384است. وی دارای تجربیات زیادی در زمینه درمان بیماران با مشکل اسکار (جای زخم، بخیه، بریدگی، آکنه، آبله مرغان، سالک و…) است. مشاوره پوست، مو، زیبایی و لیزر و انجام کلیه امور در این حیطه اعم از امور درمانی مانند درمان اسکار، تزریق ژل و بوتاکس، مزوتراپی، میکرودرم ابریشن، میکرونیدلینگ،RF،PRP(برای سفت شدن پوست وازبین رفت غبغب)جراحیهای سرپایی ولیزر(موهای زاید،جوانسازی،درمان لک))دراین مرکز قابل اجراست.

شما می توانید جهت ارتباط با شماره های ذیل تماس حاصل فرمائید:

02188871339

09391555359

آدرس: بلوارآفریقا(جردن)- بین جهان کودک ومیرداماد- برج نگین- طبقه اول- واحد 107

وب سایت:

:www.drtahminehrahimi.ir

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ