درمانی نتیجه بخش برای منافذ باز پوست!

اسکان پویا طب: برخی از افراد را ممکن است دیده باشید که منافذ صورتشان به‌خصوص روی گونه‌هایشان باز است. اگر با این مشکل مواجه باشید می‌دانید که درمان این منافذها کار آسانی نیست و نتیجه خوبی را به همراه ندارد.

اسکان پویا طب:

برخی افراد را ممکن است دیده باشید که منافذ صورت‌شان به‌خصوص روی گونه‌های‌شان باز است. اگر با این مشکل مواجه باشید، می‌دانید که درمان این منافذ کار آسانی نیست و نتیجه خوبی را به همراه ندارد. یکی از روش‌های درمانی میکرودرم است که  بعضی‌ها فکر می‌کنند این روش قادر است منافذ را ببندد، در صورتی که این منافذ را کاملا تمیز می‌کنند. اما دستگاه آر اف فرکشنال VIVACE  سایز این منافذ را کاهش می‌دهد و بعضی‌ها را کاملا می‌بندد. یعنی در  سه جلسه می‌توان این نتیجه را به‌دست آورد. در تحقیقات نشان داده شده است که در سه جلسه کار منافذ باز از 1575 به 850 رسیده است یعنی حدود 700 تا منافذ باز، بسته می‌شود؛ درنتیجه پوست شفاف‌تر  نشان داده می‌شود.  

کاهش تعریق با آر اف فرکشنال

یکی از روش‌های درمانی برای کاهش تعریق استفاده از بوتاکس بود که البته تزریق بوتاکس در برخی نواحی برای کاهش تعریق توصیه نمی‌شود. به‌عنوان مثال برای کاهش تعریق کف دست روش مناسبی نیست ولی برای کاهش تعریق زیر بغل بوتاکس می‌تواند یک روش مناسب باشد. همچنین تزریق بوتاکس برای درمان تعریق در این نواحی با درد زیادی همراه است. یکی از روش‌های جایگزین RFفرکشنال است. این دستگاه روی غدد تاثیر می‌گذارند و عملکرد غدد را کاهش می‌دهند و تعریق کاهش پیدا می‌کند. همچنین اثرش ماندگارتر از روش بوتاکس است.

نکته

به‌طور کلی برای استفاده از دستگاه آر اف فرکشنال باید قبل از مصرف پزشک از بیمار یک شرح‌حال کلی بگیرد تا در صورت بیماری‌های زمینه‌ای بررسی‌های لازم صورت گیرد. اما به‌طور کلی استفاده از این دستگاه محدودیت سنی خاصی ندارد، درست برعکس برخی دستگاه‌ها و روش‌های جوانسازی دیگر که با محدودیت سنی مواجه هستند.

پیشگیری از پیری زودرس با آر اف فرکشنال!

بهتر است بدانید که در هر زمینه‌ای پیشگیری بهتر از درمان است. برای همین این دستگاه از افتادگی‌های سطحی جلوگیری می‌کند و قادر است تا حدودی از ایجاد چروک‌های پوستی پیشگیری کند. به‌عنوان مثال یک فرد 30 ساله می‌تواند در چند جلسه به نتیجه دلخواه خود دست یابد اما فردی که 70‌سال دارد و عمق چین و چروک‌هایش زیاد است تعداد جلسات بیشتری را باید طی کند تا به نتیجه خوبی برسد. پس به‌طور کلی تعیین مراحل درمان و تعداد جلسات بستگی به سن، نوع بیماری و شرایط بیمار دارد.

به‌طور کلی با آر اف فرکشنال می‌توان چه مشکلاتی را درمان کرد؟

  • درمان آکنه
  • لیفت صورت و سفت‌تر شدن پوست
  • رفع اسکارهای آکنه
  • جوانسازی و کلاژن سازی پوست
  • قابل استفاده برای تمام سطوح بدن
  • شفاف‌سازی پوست
  • بسته شدن منافذ باز پوست
  • کمک به درمان آکنه فعال و روزانه
  • درمان تعریق
  • رفع اسکارهای ناشی از زخم، بریدگی، تصادف و
  • درمان ترک‌های پوستی شکم

                 

اسکان پویا طب:

شرکت اسکان پویا طب مفتخر است سال‌ها در زمینه واردات و ارائه تجهیزات پوست و زیبایی وآموزش فعالیت نماید و در حال حاضر یکی از شرکت‌های معتبر در ارائه خدمات آموزش اصولی و کاربردی تجهیزات پوست و زیبایی (بصورت رایگان)است. مسئولان این شرکت همواره تلاش نموده‌اند با بهره‌گیری از فن‌آوری روز و رعایت و رعایت استانداردهای بین‌المللی همگام با کشورهای مترقی دنیا در بخش واردات، آموزش، خدمات پس از فروش و تجهیز کلنیک‌های پوست و زیبایی رضایت پزشکان محترم را تامین نمایند.

جهت تماس با شماره ذیل تماس حاصل فرمائید:

02188880543

02188881394

02188885750

آدرس: تهران- جردن – بالاتر ازجهان کودک- جنب پارک خشایار- برج افرا- طبقه اول- واحد110

آدرس وب سایت: www.skanpuyateb.com

aparat.com/skanpuyateb

instagram.com/Skanpuyateb

telegram.me/VIVACEIRAN

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ