انواع روش‏های جراحی کوچک کردن سینه از زبان دکتر بتول طاهری

دکتر بتول طاهری متخصص جراحی عمومی، جراحی پلاستیک و ترمیمی: کم‌تهاجمی‌ترین روش کوچک کردن سینه لیپوساکشن است. در این روش چربی‌های اضافه ناحیه برداشته می‌‏شود و سایز سینه کوچک می‏‌شود، اما در این روش لیفت کافی ایجاد نمی‏‌شود که مناسب کسانی است که نمی‏‌خواهند جای زخم روی سینه داشته باشند و لیفت سینه مد‌نظرشان نیست.

دکتر بتول طاهری متخصص جراحی عمومی، جراحی پلاستیک و ترمیمی:

کم‌تهاجمی‌ترین روش کوچک کردن سینه لیپوساکشن است. در این روش چربی‌های اضافه ناحیه برداشته می‌‏شود و سایز سینه کوچک می‏‌شود، اما در این روش لیفت کافی ایجاد نمی‏‌شود که مناسب کسانی است که نمی‏‌خواهند جای زخم روی سینه داشته باشند و لیفت سینه مد‌نظرشان نیست.

دومین روش جراحی سینه با ایجاد برش روی سینه‌ها انجام می‏‌شود. در این روش تا هر سایزی که مد‌نظر باشد، می‏توان سینه را کوچک کرد و همزمان سینه، لیفت هم می‏‌شود که نتایج این روش از لیپوساکشن تنها بهتر است.

برای کوچک کردن سینه از چند برش استفاده می‏‌شود؟

برای کوچک کردن سینه از چند برش استفاده می‏‌شود. اگر برداشت کم مد‌نظر باشد برش زیر سینه یا دور هاله مناسب است. برش دور هاله و خط عمودی که از زیر هاله شروع و تا خط زیر سینه ادامه می‌یابد برای برداشت متوسط استفاده می‏‌شود. در افتادگی شدید سینه‌ها یا سینه‌های بسیار شل و در برداشت زیاد برش دور هاله خط عمودی و زیر سینه ایجاد می‏‌شود‌.

دکتر بتول طاهری متخصص جراحی عمومی، جراحی پلاستیک و ترمیمی:

دکتر بتول طاهری متخصص جراحی عمومی جراحی پلاستیک و ترمیمی با شماره نظام پزشکی 36206 مدرک پزشکی عمومی را از دانشگاه شهید بهشتی دریافت کرده و سپس دوره تخصص جراحی عمومی را در دانشگاه تهران گذرانده و در سال 1378 فارغ التحصیل شده اند. ار سال 1380 در تهران به طبابت مشغول هستند و زمینه علاقمندی وی جراحی پلاستیک و ترمیمی است.

شما می توانید جهت ارتباط با شماره تلفن ذیل تماس حاصل فرمائید:

تلفن:02144287685

موبایل:09364446578

آدرس: صادقیه-فلکه دوم-نبش کوچه عابدزاده-ساختمان پزشکان پارسه-طبقه 2

وب سایت:http://www.dr-btaheri.com

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ