دلایل بروز مشکلات آقایان در تختخواب-قسمت اول

مهرناز زاوه
در حالی که سعی می‌کنید حالت‌های جدید را امتحان کنید که می‌تواند برای شما و شریکتان هیجان انگیز باشد، سعی کنید زیاد به خود فشار نیاورید، چرا که شکستگی آلت مردان پدیدهای نسبتا شایع است که نه تنها دردناک بوده، بلکه می‌تواند به نعوظ ناقص هم منتهی شود.

مشکل نعوظ زمانی رخ می‌‌دهد که یک مرد نمی‌تواند به نعوظ برسد یا در نگه داشتن آن مشکل دارد. ممکن است اصلا به نعوظ نرسید و یا در طول رابطه جنسی و پیش از موعد نعوظتان را از دست بدهید. این مشکل بسیار در میان مردان شایع است و معمولا میل جنسی را تحت تاثیر قرار نمی‌دهد. می‌توان گفت که اکثر آقایان در طول زندگی این شرایط را تجربه می‌کنند. 
با ما همراه باشید تا مواردی را که بر عملکرد شما در تختخواب تأثیر می‌‌گذارند و حتی در مواردی منجر به نعوظ ناقص می‌شوند، بهتر بشناسید.
سعی کنید در تختخواب ماجراجو باشید
در حالی که سعی می‌کنید حالت‌های جدید را امتحان کنید که می‌تواند برای شما و شریکتان هیجان انگیز باشد، سعی کنید زیاد به خود فشار نیاورید، چرا که شکستگی آلت مردان پدیدهای نسبتا شایع است که نه تنها دردناک بوده، بلکه می‌تواند به نعوظ ناقص هم منتهی شود. در واقع، سالانه بیش از ۱۶۰۰ مورد از شکستگی آلت در مجلات پزشکی ثبت می‌شود، بنابراین پیش از انجام هر نوع حرکت عجیب و غریب، بهتر است یک بار دیگر فکر کنید.
سویا
مصرف زیاد محصولات و غذاهای حاوی سویا می‌تواند باعث کاهش میل جنسی شما شده و به نعوظ ناقص بیانجامد، چرا که حاوی ایزوفلاون یا ترکیباتی است که شبیه استروژن انسانی هستند. تحقیقات نشان می‌دهد مردانی که رژیم غذایی‌شان به طور عمده شامل سویا است، میزان تستسترون آنها کمتر از بقیه است. اگر ورزش می‌کنید و دوست دارید میزان مصرف پروتئین خود را افزایش دهید، بهتر است به طور آگاهانه میزان مصرف سویای خود را کم کرده و از منابع و محصولات دیگری استفاده کنید.
استروئیدهای آنابولیک
استروئیدهای بافت ساز یا آنابولیک به طور کلی توسط بدنسازان و آن دسته افرادی استفاده می‌شود که دوست دارند هیکل عضلانی داشته باشند. با این حال، وسواس فکری شما برای داشتن یک بدن خوب و کامل تنها ممکن است تأثیری منفی روی نعوظتان داشته باشد. تحقیقات نشان می‌دهد بدنسازانی که تمرینات سختی انجام می‌دهند و استروئید مصرف می‌کنند میزان ارگاسم آنها بیشتر است، از طرفی مشکلات نعوظی در آنها در مقایسه با افرادی که استروئیدهای آنابولیک استفاده نمی‌کنند بالاتر گزارش شده است.
خوردن هله هوله‌ی زیاد
زیاده‌روی در خوردن و نداشتن رژیم غذایی متعادل به مرور منجر به اضافه وزن خواهد شد. مردانی که اضافه وزن دارند، میزان تستسترون‌شان هم کمتر است؛ تستسترون هورمونی است که مسئول نعوظ قوی‌تر و تمایلات جنسی بیشتر است و به خاطر همین باعث می‌شود که عملکرد جنسی فرد در تختخواب با مشکلاتی همراه باشد.
(منبع: thehealthsite)

غذاهای مناسب برای بهبود قدرت نعوظ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ