تسکین درد به کمک فیزیوتراپی

mousavi
کلینیک فیزیوتراپی و لیزر درمانی نوتوان: اصلی‌ترین هنر و تخصص فیزیوتراپیست توانایی انجام مهارت‌های دستی و حرکت درمانی است که در جهت پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری‌ها به‌کار گرفته می‌شود.

کلینیک فیزیوتراپی و لیزر درمانی نوتوان:

درمان فیزیوتراپی به‌طور کلی به سه گروه اصلی تقسیم می‌شود:
تمرین درمانی: 
فیزیوتراپیست با تجویز و آموزش ورزش‌های درمانی خاص اقدام به درمان بیمار یا افزایش سطح سلامت می‌کند.
الکتروتراپی: 
فیزیوتراپیست به وسیله دستگاه‌های ویژه درمان‌های لازم را انجام می‌دهد. 
منوال تراپی (مهارت‌های درمان با دست): 
اصلی‌ترین هنر و تخصص فیزیوتراپیست توانایی انجام مهارت‌های دستی و حرکت درمانی است که در جهت پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری‌ها به‌کار گرفته می‌شود.
با مگنت‌تراپی بیشتر آشنا شوید!
(Magnet Therapy) 
بدن انسان از تعداد کثیری سلول، با فعالیت‌های الکتریکی تشکیل شده است. اگر هیچ نوع پتانسیل الکتریکی در سلول نبود امکان زنده ماندن وجود نداشت. همچنین سلول‌ها دارای نوعی پتانسیل استراحت هستند که برای فرایند‌های سوخت‌و‌ساز سلولی ضروری‌اند.
در سلول‌های بیمار و آسیب‌دیده، پتانسیل استراحت تغییر می‌کند.
قرارگیری در میدان‌های مغناطیسی منقطع، این پتانسیل را متناسب ساخته و به حالت طبیعی باز‌می‌گرداند و سبب می‌شود که روند ترمیم سلول‌های آسیب‌دیده سرعت گیرد و در حقیقت این امواج کمک می‌کند بافت‌ها خود را سریع‌تر ترمیم کنند.
سرعت ترمیم بافت را افزایش دهید
مگنوتراپی با‌توجه به کمک در از‌بین بردن درد، تسریع التیام و ترمیم بافتی، اتساع عروق، بهبود جریان خون و کاهش اسپاسم‌های عضلانی در‌واقع یکی از جدیدترین و موثرترین درمان‌های توانبخشی است.
چه مشکلاتی با مگنوتراپی درمان می‌شود؟
موارد درمانی بسیاری دارد که به چند مورد اشاره می‌شود:
1. آرتروز
2. آرنج تنیس‌بازان
3. دردهای ستون فقرات
4. انواع شکستگی‌ها
5. سندرم کانال کارپ
6. بیماری‌های مفصلی

کلینیک فیزیوتراپی و لیزر درمانی نوتوان:

کلینیک فیزیوتراپی و لیزر درمانی نوتوان با مدیریت فیزیوتراپیست پریسا خسروشاهی عضو انجمن فیزیوتراپی ایران تحت نظارت وزارت بهداشت و درمان تاسیس شد. 

در این مرکز عصرها فیزیوتراپی تخصصی در آسیب های ورزشی و فیزیوتراپی در منزل وdry needling  توسط فیزیوتراپیست خانم انجام می‌شود. 

کلینیک فیزیوتراپی دارای لیزر پرتوان و لیزر کم توان، مگنت تراپی نقطه ای، کامپرشن ایر تراپی (ماساژ بادی)  است. شما می توانید در این مرکز از خدمات زیر بهره‌مند شوید و بیماری‌های خود را در این کلینیک درمان کنید:  

از بین بردن نقاط ماشه‌ای، افزایش دامنه حرکتی، ترمیم بافت نرم، ترمیم شکستگی‌ها، تقویت عضلات، درمان آرتروز، آرتریت روماتوئید، بی حسی در انگشتان، خشکی و کوتاهی بافت نرم، خشکی و یخ زدگی شانه، دردهای سیاتیک، رماتیسم، ضایعات ورزشی، کمر درد سیاتیک، ناتوانی حرکتی، گردن درد، رفع احساس خواب رفتگی، رفع عادت ماهانه دردناک، سندروم تنگی کانال مچ دست،کاهش التهاب مفصل.

شما می توانید جهت ارتباط با شماره تلفن ذیل تماس حاصل فرمائید:

تلفن: 02122247680

تلفکس: 02122689245

آدرس: قیطریه، بین بلوار اندرزگو و چهارراه اسدی، خیابان برادران سلیمانی غربی(حکمت)، شماره،١٣٣، طبقه اول،  واحد١

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ