“طول عمر” به قلم کامرون دیاز منتشر شد

zahra
کتاب طول عمر درباره چگونگی تاخیر پیری، زیست شناسی قدرت و برتری در زندگی به قلم کامرون دیاز بازیگر آمریکای منتشر شد.

کتاب طول عمر درباره چگونگی تاخیر پیری، زیست شناسی قدرت و برتری در زندگی به قلم کامرون دیاز بازیگر آمریکای منتشر شد.

کتاب طول عمر به قلم مشترک کامرون دیاز و ساندرا بارک یکی دیگر از آثاری است که با هدف افزایش طول سن، چگونگی پیروی از سبک زندگی و رژیم غذایی سالم منتشر شده است.

کامرون دیاز پیش از این نیز آثار متعددی را درباره شیوه زندگی و برنامه ورزشی اش نیز منتشر کرده بود و تجربیاتش را در این زمینه در اختیار علاقمندان و هوادارانش قرار داده بود. کتاب سلامت جسم او به گفته نیویورک تایمز به عنوان یکی از پرفروش ترین کتاب های سال 2015 شناخته شده است.

او در کتاب جدیدش تلاش کرده با استفاده از یک راهنمای شخصی و تجربه شده که موفقیت هایی را برای او به همراه داشته به زنان بیاموزد که با رعایت چه نکاتی می توانند سلامت جسم خود را بیشتر حفظ کنند و به سالهای عمرشان اضافه کنند.

او در کتاب طول عمر با مشاوره متخصصان تغذیه و میزگردی که با حضور آنها برگزار کرده رژیم و سبک زندگی اش را مورد نقد و بررسی قرار داده و به مخاطبانش می گوید که کدام بخش از تجربیاتش توسط دیگر زنان قابل تکرار شدن است.

کامرون دیاز در فصلی از این کتاب درباره روند پیری بدن و سلول های پوست صحبت کرده و مخاطبش را با این واقعیت رو به رو کرده است که به مرور سلول های بدن شکل و توان اولیه شان را از دست می دهند و این واقعیتی است که نمی توان از آن فرار کرد. حقیقتی که تنها می توان با مطالعه و در پیش گرفتن برنامه درست و رژیم غذایی مناسب و با پیروی از یک زندگی بدون عصبیت و استرس و سرشار از شادمانی ، عشق و دوستی  با آن مقابله کرد.

کامرون دیاز در این کتاب با کمک ساندرا بارک تلاش کرده دستورالعمل های کاربردی و عملی به زنان ارائه کند که با کمک آن بتوانند با پیری مبارزه کنند و به طول عمرشان بیافزایند.

کتاب طول عمر در 272 صفحه و به زبان انگلیسی منتشر شد. این اثر روز پنجم آوریل سال جاری با همکاری نشر هارپر ویوو منتشر شد ه است.

منبع: www.amazon.com

مترجم: آمنه فرخی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ