چشم سالم می‌خواهید، پس این نکات را جدی بگیرید!

mousavi
دکتر محمدرضا فرتوک زاده متخصص چشم: نکاتی در کنگره اخیر چشم پزشکی ایران مطرح شد که دانستن آن برای عموم مردم مفید است:

دکتر محمدرضا فرتوک زاده متخصص چشم:

در کنگره‌ها نکات و مسائلی مطرح می‌شود که دانستن این اطلاعات می‌تواند برای عموم مردم مفید باشد. نکاتی در کنگره اخیر چشم پزشکی ایران مطرح شد که دانستن آن برای عموم مردم مفید است:

1) شیوع بیماری قوز قرنیه در ایران حدودا 10برابر آمارهای جهانی است.

2) تاباندن اشعه و مصرف قطره ریبوفلاوین به‌عنوان یک مرحله قبل از انجام پیوند قرنیه در بیماری قوز قرنیه یا کراتوکونوس مورد قبول دانشمندان چشم‌پزشکی کشور است.

3) برای کاهش فشار چشم در بیماری گلکوه یا آب‌سیاه، در بانوان باردار قطره تیمولول، دراز و لامیه در سه ماهه سوم بی‌خطر است. قطره زالاتان در سه ماهه سوم موجب زایمان زودرس و تنگی نفس در نوزاد تازه متولد شده می‌شود.

4) بانوانی که مبتلا به فشار بالای چشم هستند و دارویی برای کاهش فشار چشم مصرف می‌کنند حتما قبل از باردار شدن با پزشک متخصص چشم مشورت کنند.

5) اگر بچه‌ای زیاد پلک می‌زند یا گاهی هنگام دقت در دیدن اشیا یک چشم را می‌بندد، ممکن است نیاز به عینک داشته باشد و حتما به چشم پزشک مراجعه کنید.

6) برای انسداد مجرای اشکی علاوه بر روش معمول جراحی که با باز کردن پوست کناری بینی انجام می‌شود روش اندوسکوپیک، یعنی جراحی برای باز کردن مجرای اشکی، از طریق بینی هم مورد تایید است.

دکتر محمدرضا فرتوک زاده متخصص چشم:

دکتر محمدرضا فرتوک زاده فارغ التحصیل رشته پزشکی دانشگاه شیراز و تخصص پزشکی خانواده است. وی در دوره چهارساله تخصص چشم را از دانشگاه پزشکی شهید لبافی نژاد و سپس فوق تخصص چشم و پیوند قرنیه را از این دانشگاه دریافت کردند، دوره شش ماهه جراحی پلاستیک پلک از بیمارستان مورفیلد لندن انگلستان گذراندند، دکتر فرتوک زاده آماده ارائه خدمات به شرح ذیل به شما عزیزان است: درمان تنبلی چشم، جراحی عیوب انکساری، تعیین و تجویز نمره عینک، جراحی پلاستیک پلک و چشم، جراح و متخصص زیبایی پلک، جراح و متخصص پلاستیک پلک، جراح و متخصص زیبایی و پلاستیک پلک.

شما عزیزان برای ارتباط با مطب دکتر فرتوک زاده با شماره های ذیل تماس حاصل فرمائید.

تلفن:

02188040442   

02188042052   

02188030397 

موبایل: 09301525302

آدرس: تهران، ونک، ملاصدرا، جنب بقیه الله، طبقه همکف، پلاک206

وب سایت:  drfartookzadeh.ir

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ