چرا لیپوماتیک؟!

کلینیک تخصصی پوست و مو رازی: چربی‌های اضافه بدن همیشه مانعی برای تناسب‌اندام و داشتن ظاهری زیبا هستند. امروزه روش‌های زیادی برای از بین بردن و برداشتن این چربی‌های مزاحم به وجود آمده‌اند که هرکدام از آنها روش خاص خود را برای از بین بردن چربی‌ها دارد.

 کلینیک تخصصی پوست و مو رازی:

چربی‌های اضافه بدن همیشه مانعی برای تناسب‌اندام و داشتن ظاهری زیبا هستند. امروزه روش‌های زیادی برای از بین بردن و برداشتن این چربی‌های مزاحم به وجود آمده‌اند که هرکدام از آنها روش خاص خود را برای از بین بردن چربی‌ها دارد؛ روش لیپوماتیک یکی از جدید‌ترین روش‌های خارج کردن بافت‌های چربی از بدن است که به‌تازگی وارد حوزه پزشکی شده است، روش‌های قبلی مانند لیپوساکشن و لیپولیزر، بافت‌های چربی را به‌صورت موضعی و با استفاده از مکش از بدن خارج می‌کرد. روش‌های قدیمی‌تر لیپوساکشن به همراه خونریزی و تورم و درد بود و میزان چربی کمتری نیز در هر بار خارج می‌شد و در اغلب مواقع نیاز به بیهوشی نیز داشت.

روش جدید لیپوماتیک

یک روش جدید و بسیار کارآمد، از بین بردن چربی‌های اضافی بدن است که علاوه بر خارج شدن حجم بالایی از بافت‌های چربی در یک جلسه‌، با کمترین درد و خونریزی همراه بوده و نیازی به بیهوشی نداشته و به‌صورت سرپایی صورت می‌گیرد.

تکنیک خارج کردن چربی به روش لیپوماتیک

در این روش به جای اشعه از حرارت و لرزش‌های فیزیکی ‌توسط دستگاه لیپوماتیک استفاده شده و پس از آزادسازی بافت‌های چربی توسط دستگاه از بدن خارج می‌شوند‌، لیپوماتیک یک روش ایمن بوده و تقریبا بدون درد و خونریزی است. لیپوماتیک کاملا بی‌خطر بوده و آسیبی به سایر بافت‌های عصبی و عضلانی وارد نمی‌کند، معمولا هدف اصلی در استفاده از این روش، نه کم کردن وزن بلکه فرم‌دهی و تغییر ساز و حجم است. ‌نتایج به‌دست آمده رضایت‌بخش بوده و عارضه‌ای ندارد. لیپوماتیک مانع از شل شدن و افتادگی پوست شده و به‌دلیل عدم استفاده از اشعه برای خانم‌های باردار نیز مناسب است.

 کلینیک تخصصی پوست و مو رازی:

در این کلینیک گسترده‌ترین خدمات زیبایی و ترمیمی در زمینه پوست و مو انجام می‌شود. در بخش پوست، متخصصان مجرب عضو انجمن متخصصان پوست، مو و زیبایی ایران با ارائه مشاوره بهترین روش‌های درمانی را به بیماران معرفی کرده سپس به درمان آنان اقدام می‌کنند. باتوجه به پیشرفت‌های انجام شده در دانش پزشکی، بسیاری از صدمات پوستی همچنین عوارض پیری قابل درمان و پیشگیری است. امروزه در طب زیبایی از لیزر و کاربردهای وسیع آن سخن به میان می‌آید. این مرکز با دارا بودن تجهیزات بسیار پیشرفته وکم‌نظیر لیزری خدمات گسترده تخصصی را در تمام زمینه‌های درمان ارائه می‌دهد. 

شما می توانید جهت ارتباط  با شماره های ذیل تماس حاصل فرمائید:

تلفن:  02188334029

تلفن:  02188333259  

آدرس: یوسف آباد میدان سلماس پلاک 21 

وب سایت:  clinicrazi.com

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ