«درمان اسکار آکنه (‌جای جوش)» از اغراق تا واقعیت!

کلینیک تخصصی پوست، مو، زیبایی و لیزر مدیکودرما: مهم‌ترین عارضه جوش، اسکار (جوشگاه) است. جهت درمان اسکار آکنه روش‌های مختلفی وجود دارد که برحسب نوع اسکار، رنگ پوست و... توسط پزشک متخصص انتخاب می‌شود.

کلینیک تخصصی پوست، مو، زیبایی و لیزر مدیکودرما:

مهم‌ترین عارضه جوش، اسکار (جوشگاه) است. جهت درمان اسکار آکنه روش‌های مختلفی وجود دارد که برحسب نوع اسکار، رنگ پوست و… توسط پزشک متخصص انتخاب می‌شود. هیچ روشی به تنهایی بهبود قابل‌ملاحظه‌ای در اسکارها ایجاد نمی‌کند. برای حذف یا کاهش اسکارها استفاده از ترکیبی از روش‌ها مانند سابسیژن، پانچ،‌ RF فرکشنال، CO2 فرکشنال، پیلینگ شیمیایی ، درماپن و… بهترین درمان محسوب می‌شود.

برای ترمیم اسکار آکنه به چند جلسه مراجعه نیاز است‌؟

 معمولا با 3 تا 5جلسه درمان درصد زیادی از بهبود و رضایتمندی ایجاد می‌شود و شما در هر جلسه پیشرفت درمان را مشاهده می‌کنید. فواصل بین جلسات حدودا یک ماه است و در هر نوبت برحسب نوع اسکارها و وضعیت پوست شما انواع روش‌های نام برده شده در بالا به‌کار گرفته می‌شوند.

با این روش‌ها مشکلات پوستی خود را بی‌دردسر درمان کنید!

سابسیژن:

در روش سابسیژن، چسبندگی پوست به بافت زیرین با سوزن یا کانولا از هم جدا شده و بدین ترتیب گودی جای جوش کاهش می‌یابد. مدت انجام این پروسه حدود یک ساعت است و با بی‌حسی موضعی انجام می‌شود. پس از انجام سابسیژن تا چند روز تورم و گاهی کبودی پوست وجود دارد که به مرور از بین می‌رود. سابسیژن را می‌توان با روش‌های درمانی دیگر مانند پیلینگ، لیزر و آر‌اف فرکشنال ترکیب کرد.

روش پانچ (‌Punch Elevation‌)

در این روش، حاشیه پوست دور اسکارها به‌وسیله یک لوله فلزی نوک تیز که روی پوست قرار می‌گیرد بریده شده و کف اسکار بالا کشیده می‌شود. معمولا در مراحل بعدی با لیزر یا Dermabrasion محل برش‌ها با پوست مجاور همسطح و یکنواخت می‌شود.

آر‌اف فرکشنال (‌Fractional RF‌)

این روش نسبتا جدید، انقلابی در درمان اسکار آکنه و جوان‌سازی پوست ایجاد کرده است و به شرط وجود دستگاه مدرن و بهره‌گیری از تجربه پزشک متخصص می‌توان به نتایج درمانی مطلوبی دست یافت. این روش هر ماه یکبار و حدود 3 تا 5جلسه تکرار می‌شود و تا یک‌سال بعد از انجام آن، بیمار بهبود روزافزونی را در پوست خود شاهد خواهد بود.

 کلینیک تخصصی پوست، مو، زیبایی و لیزر مدیکودرما با همکاری  بیش از 15نفر از متخصصین پوست و مو جهت لیزر و درمان ضایعات پوستی تاسیس شده است. در این مرکز درمان‌ها صرفا تحت‌نظر متخصصین زبده و با‌تجربه پوست و مو و زیبایی انجام می‌شود. هدف ما، استفاده از آخرین دستاوردهای دانش و تکنولوژی است.  کلینیک مدیکودرما مجهز به انواع دستگاه‌های لیزر و لاغری موضعی است که همگی ساخت معتبرترین کمپانی‌های آمریکا و اروپا و دارای تاییدیه FDA و اتحادیه اروپا (CE) هستند.

جهت ارتباط با کلینیک تخصصی مدیکودرما می توانید با شماره ذیل تماس حاصل فرمائید:

02188197981

02188197982

02188197983

02188197984


02188197985

09101515999

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، نرسیده به توانیر، نبش بخشندگان

وب سایت: medico-derma.com

medicoderma

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ