با آب یونیزه شده به جنگ سرطان بروید

شرکت سلامت قرن جدید: پس از مرحله یونیزاسیون خاصیت آنتی‌اکسیدان بسیار قوی به خود گرفته، تقریبا سه تا چهاربرابر از ماهی یا میوه‌ها که تاثیر بسیار زیادی می‌توانند در جوان‌سازی سلول‌های بدن و شادابی بیشتر پوست داشته باشند. این آنتی اکسیدان‌ها عناصری هستند که می‌توانند از تخریب بی‌وقفه سلول‌ها توسط رادیکال‌های آزاد جلوگیری کنند.

شرکت سلامت قرن جدید:

پس از مرحله یونیزاسیون خاصیت آنتی‌اکسیدان بسیار قوی به خود گرفته، تقریبا سه تا چهاربرابر از ماهی یا میوه‌ها که تاثیر بسیار زیادی می‌توانند در جوان‌سازی سلول‌های بدن و شادابی بیشتر پوست داشته باشند. این آنتی اکسیدان‌ها عناصری هستند که می‌توانند از تخریب بی‌وقفه سلول‌ها توسط رادیکال‌های آزاد جلوگیری کنند.

.

.

سرطان‌ها عمدتا براثر فعل و انفعالات داخل سلولی تحت‌تاثیر عوامل مخرب ازجمله رادیکال‌های آزاد، املاح مخرب، کلر، نیترات (از سموم شایع در آب‌های آلوده) و عوامل ژنتیکی فعال شده به وجود می‌آیند. این آب با آنتی‌اکسیدان بودن و داشتن pH قلیایی و یون‌های مفید قادر است واکنش وارونه ایجاد کند به این معنا که جلوی تخریب سلولی را می‌گیرد و شرایط pH موردنیاز سلول‌های سرطانی را از آنها گرفته و مانع از رشد سریع آنها می‌شود، البته pH موردنیاز سلول سرطان یک pH اسیدی (محیط اسیدی) است که این آب یونیزه قلیایی آن محیط را خنثی می‌کند.

سلامت قرن جدید با انتخاب نیروهای جوان و مشاوران باتجربه سعی بر آن دارد تا به تمام سوالات مشتریان پاسخ داده شود و همچنین اطلاعات کاملی در زمینه دستگاه تصفیه آب و آب یونیزه قلیایی و تاثیرات آن روی بدن و بهبود پیشگیری از بیماری‌ها دراختیارشان قرار دهد.
شماره تماس:27680-021      30 خط

 

شرکت سلامت قرن جدید:

اولین مرکز وارد کننده دستگاههای تصفیه آب یونیزه قلیایی Tyent در ایران و خاورمیانه در سال 87 با هدف اعتلای فرهنگ سلامت جامعه و ارائه تحقیق و پژوهش در سطوح مختلف جامعه تاسیس گردید، این موسسه پس از اخذ گواهینامه های بین المللی درسال 87 موفق به اخذ تأئیدیه وزارت آب و فاضلاب جمهوری اسلامی ایران گردید که تأکید کننده این موضوع می باشد که این دستگاه تحت نظارت و استانداردهای سازمان جهانی غذا WHO می باشد.

شما می توانید جهت ارتباط با شرکت سلامت قرن جدید با شماره های ذیل تماس حاصل فرمائید:

تلفن: 02144355320  

تلفن: 02144355313

موبایل: 09121992448

آدرس: شهران، بلوار کوهسار، جنب کوچه مهرگان، پلاک 166، طبقه اول روبروی هایپر مارکت استار 

وب سایت: water27680.com

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ