بهترین راهکار برای رفع شوره سر

mousavi
یک راهکار گیاهی برای رفع شوره سر

رزماری: این گیاه به باکتری‌ها و قارچ‌ها حمله می‌کند و آنها را از بین می‌برد، یک قاشق چای خوری رزماری له شده را داخل یک فنجان آب در حال جوش بریزید و اجازه دهید چند جوش بزند. سپس آن را صاف کنید و روزی یک بار به موهای‌تان بزنید.

  مخلوط آویشن: نیم لیتر آب را بجوشانید وقتی آب به جوش آمد1 قاشق غذاخوری رزماری به آن اضافه کنید، این مخلوط را حدود 5 دقیقه بجوشانید سپس از روی اجاق بردارید بعد 1 قاشق غذاخوری آویشن به آن اضافه کنید و حدود51 دقیقه صبر کنید سپس این مخلوط را صاف کنید، این مخلوط را به موهای خشک بزنید، نیازی به آبکشی‌نیست.

  لوسیون سیب زمینی:

5 عدد سیب زمینـی را بپزیـد و پوست آن‌ها را بگیرید و خوب له کنید سپس 10 قطره ید، 10 قطره آب لیموترش، نصف قاشق چای خوری روغن بادام و 10 قطره روغن لیمو (در داروخانه‌ها موجود است) به آن اضافه کنید، مخلوط را در یک شیشه دربسته بریزید و در یخچال نگهداری کنید و هر بار 51 دقیقه قبل از شستن این مخلوط را به موهای‌تان بزنید

  ماسک گیاهی:۲ قاشق چای‌خوری اکلیل کوهی و ۲ قاشق چایخوری آویشن را در یک کاسه ریخته و ۲ سوم فنجان آب جوش به آن اضافه کنید در ظرف را بگذارید و اجازه دهید تا به مدت 20 دقیقه خیس بخورد.سپس آب مخلوط را بعد از 20 دقیقه بگیرید و درون بطری بریزید سپس سرکه سیب را به آن اضافه کرده و هم بزنید. بطری را در محل خشک و خنک نگهداری کنید. سر خود را بعد از شستن با شامپو آبکشی کنید. کمی از محلول داخل بطری روی سر بریزید و ماساژ دهید. قبل از خوابیدن در بین دفعات شامپو کردن‌ها، سر خود را با مقداری از محلول ماساژ دهید. این‌کار می‌تواند شوره سر را از بین ببرد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
گلناز

گلناز

1394-05-23 - 11:06 پاسخ

من زن چهل ودوساله ام پاهاولگن سمت چپم دردمیکنه وحالا چندوقته پنجه های پاهام بعضی وقتابیهس میشن نمیدونم چکارکنم

admin

admin

1394-05-23 - 11:06

جهت دریافت مشاوره تلفنی از پزشکان وبسایت الو دکتر می توانید

روزهای : شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 21 ازطریق تلفن ثابت با شماره تلفن  9099071353 تماس بگیرید

پزشکان وبسایت الو دکتر آماده پاسخگویی به سوالات شما میباشند .

خانی

خانی

1394-05-22 - 12:46 پاسخ

ایا ار اف برای صورت خوبه یا نه