کویتیشن، قدیمی‌ترین روش کمک‌ لاغری که دارای اعتبار است!

mousavi
مرکز لاغری و زیبایی رزا: قدیمی‌ترین روشی که تا به امروز انجام می‌شود کویتیشن است که در وهله اول برای کاهش سایز و در اولویت دوم کاهش وزن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مرکز لاغری و زیبایی رزا:

قدیمی‌ترین روشی که تا به امروز انجام می‌شود کویتیشن است که در وهله اول برای کاهش سایز و در اولویت دوم کاهش وزن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

روش کویتیشن از طریق امواج اولتراسوند انجام می‌شود. این  امواج در تشخیص‌های سونوگرافی استفاده می‌شود که حتی برای خانم‌های باردار هم مورد استفاده است؛ بنابراین هیچ خطری برای بدن افراد به همراه ندارد. با این حال افرادی که قصد انجام این کار را دارند، باید واقف به یکسری از ملاحظات باشند. در روش کویتیشن چربی ذخیره شده آزاد و وارد خون می‌شود، بنابراین اگر فردی قبلا سابقه چربی خون بالا داشته باشد، این چربی اضافه وارد خون شده  و ممکن است بدن قادر به این حجم از چربی نباشد و غلظت خون اتفاق می‌افتد. ممکن است خون در رگ‌های بدن لخته و عوارض جانبی بدی بر جای بگذارد. به‌همین دلیل لازم است قبل از انجام کویتیشن وضعیت کبد و چربی خون فرد را چک کنیم تا کبد چرب نباشد و توانایی دفع چربی را داشته باشد و چربی خون بیش از حد بالا نباشد.

نکته!

لازم است همزمان با این درمان مایعات به‌خصوص آب زیاد نوشیده شود تا چربی‌های آزاد شده در بدن جریان پیدا کنند و توسط سیستم لنفاوی و سیستم صفراوی دفع شوند. تحرک بدنی حتما باید انجام شود و فاصله بین جلسات کویتیشن نسبت به کرایولیپولیز کمتر است. هفته‌ای یک‌بار بهتر است انجام شود و تعداد جلسات بین 8 تا 12 جلسه است که به‌عنوان مکمل سایر روش‌ها، استفاده می‌شود. هدف اصلی در این روش کاهش سایز است نه کاهش وزن!

موارد منع مصرف این دستگاه:

در صورت داشتن موارد زیر شما قادر به شروع درمان نخواهید بود:

  • در دوران قاعدگی (فقط برای شکم)
  • عفونت و بیماری‌های پوستی
  • تب شدید
  • انواع سرطان
  • مشکل تیروئید و دیگر مشکلات هورمونی
  • بیماری‌های خودایمنی مانند ایدز
  • کلسترول بالا یا نامتعادل
  • بیماری کبد
  • ترومبوز ورید، رگ‌های واریسی، تیروئید، صرع
  • التهاب رگ، فلبیت
  • آسم
  • بارداری و شیردهی
  • آلرژی
  • افراد زیر ۱۸سال

تناسب‌اندام با روش‌های کمک‌لاغری، مستلزم رعایت چه نکاتی است؟!

اگر بی‌ام‌آی فردی بالاتر از 25 باشد جزو افراد چاق محسوب نمی‌شود بلکه جزو افرادی است که مشکل اضافه وزن دارند. اما اگر بی‌ام‌آی فرد از مرز 30 بگذرد آن زمان می‌توان گفت فرد مبتلا به چاقی درجه یک  و بی‌آم‌آی بالای 35 جزء چاقی درجه دو است.  با این حال هر دسته از چاقی‌ها با خطرات زیادی ازجمله بیماری دیابت، بیماری‌های قلبی، مشکلات مفصلی و… زیادی همراه هستند. برای رفع هر دسته از چاقی، درمان‌های متفاوتی وجود دارد که باید با پزشک متخصص در این زمینه مشورت شود. درمان‌های چاقی باید به‌صورت یک پکیج باشند که مهم‌ترین آن اصلاح سبک زندگی است. همچنین اگر عامل ایجاد چاقی در افراد بیماری زمینه‌ای خاصی مانند تیروئید، مشکل متابولیسم و… باشد، باید بیماری زیرنظر متخصص درمان شود و سپس برای کاهش وزن اقدامات لازم را انجام داد. نکته دیگر رعایت رژیم غذایی متناسب و تایید شده از سمت پزشک است.  همچنین کربوهیدرات‌هایی که فرد دریافت می‌کند باید مدیریت شده و تحرک بدنی حتما در برنامه روزانه باید لحاظ شود. هر کدام از روش‌های کمک لاغری باید با معاینه و مشاوره پزشک انجام شوند، این روش‌ها تهاجمی و غیرتهاجمی و مدت زمان‌شان و سایر موارد باید بررسی شوند و براساس آن فرد و شرایطی که دارد، درمان صورت گیرد.  

مرکز لاغری و زیبایی رزا:

مرکز لاغری و زیبایی رزا: ارایه کلیه خدمات زیبایی وجوان سازی/ توسط پزشک متخصص درمطب/ برای آگاهی از خدمات با ما تماس بگیرید. هایفو، میکرونیدلینگ، جوانسازی، بوتاکس، مزو، پی آر پی، طب سوزنی،RF وغیره

شما عزیزان برای ارتباط با مرکز لاغری و زیبایی رزا با شماره های ذیل تماس حاصل فرمائید:

02122139022

02122139026

آدرس: سعادت آباد، کوچه نهم، درمانگاه نیایش، طبقه چهارم

Roza_beauty_center

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ