در مرکز تخصصی نیکا برای رفع موهای زائد از چه روش‌هایی استفاده می‌شود؟

zahra
کلینیک تخصصی پوست و مو نیکا: برای رفع موهای زائد در مرکز نیکا هم از دستگاه الکس ایالات‌متحده و هم از دستگاه آی‌پی‌ال (IPL‌) استفاده می‌شود. با این حال دستگاه الکس برتری‌هایی نسبت به سایر دستگاه‌های رفع موهای زائد دارد.

کلینیک تخصصی پوست و مو نیکا:

برای رفع موهای زائد در مرکز نیکا هم از دستگاه الکس ایالات‌متحده و هم از دستگاه آی‌پی‌ال (IPL‌) استفاده می‌شود. با این حال دستگاه الکس برتری‌هایی نسبت به سایر دستگاه‌های رفع موهای زائد دارد.

  • با کمک این دستگاه مخاطبان می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان و با تعداد جلسات کمتری از شر موهای زائد خلاص شوند. همچنین افرادی که از موهای نازک و ظریف برخوردار هستند و به‌همین علت زمانی کاندیدای مناسبی برای لیزر موهای زائد نبوده‌اند، می‌توانند از این پس برای رفع موهای زائد از دستگاه الکس اندیاگ (Nd:YAG) استفاده کنند. برای رفع موهای کلفت و ضخیم از دستگاه الکساندرایت استفاده می‌شود.
  • یکی دیگر از مزیت‌های این دستگاه این است که قدرت تمایز سلول‌های رنگدانه را داراست. به بیان ساده‌تر هرقدر که موها مشکی‌تر و کلفت‌تر باشند، در زمان کوتاه‌تری از بین خواهند رفت.

دستگاه آی‌پی‌ال (IPL) چه نقشی در رفع موهای زائد دارد؟

قبل از ورود دستگاه الکس به دنیای پزشکی، دستگاه آی‌پی‌ال (IPL)‌ یکی از پرکاربردترین روش برای رفع موهای زائد بوده است. اما امروزه نسبت دستگاه الکس کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما نباید این نکته را هم از یاد برد که این دستگاه مزیت‌های منحصر به فرد خودش را دارد. به‌عنوان مثال موهای زائدی که خیلی متوسط، حجیم و ضخیم نیستند را می‌توان طی 5تا 7جلسه با کمک دستگاه آی‌پی‌ال (IPL) ‌از بین برد. نوع دستگاه آی‌پی‌ال (IPL) ‌در مرکز درمانی نیکا 4SHR است.

چرا الکساندرایت 2016؟!

سیستم کولینگ (‌خنک‌کننده) این دستگاه از سایر دستگاه‌های دیگر قدرتمندتر و بهتر است. به‌طور این دستگاه از الکس‌های دیگری که در بازار هستند قوی‌تر و بهتر است و شرکت هم این دستگاه را به‌نام الکس آیس (‌الکس یخ)  تبلیغ کرده است. خاصیت قوی بودن کولینیگ این است که مخاطب هنگام استفاده از لیزر احساس درد نمی‌کند و احتمال سوختگی با دستگاه به حداقل می‌رسد.

تعداد جلسات درمان در هر دو روش به چه صورت است؟

برای رفع موهای زائد با دستگاه الکس کوترا معمولا نیاز به 3تا 5جلسه درمان است.

چه افرادی کاندیدای مناسبی برای استفاده از این دستگاه‌ها نیستند؟

– افرادی که پوست برنزه‌ای دارند.

– کسانی که باردار هستند، نمی‌توانند از مزایای این دستگاه‌ها بهره‌مند شوند.

– افرادی که آکوتان مصرف می‌کنند، نمی‌توانند کاندیدای مناسبی برای این روش باشند، مگر اینکه مصرف قرص را به مدت 6ماه قطع کنند. 

– کسانی که مشکل هورمونی دارند باید حتما از نظر هورمونی بررسی شوند، چراکه ممکن است لازم باشد همراه استفاده از لیزر دارو هم مصرف کنند. در غیر این صورت ممکن است دستگاه لیزر کمکی در رفع موهای زائد نداشته باشد.

کلیه وسایل و تجهیزاتی که در کلینیک نیکا موجود است، مورد تایید FDA(سازمان غذا و داروی ایالات متحده) و وزارت بهداشت ایران است.  

کلینیک تخصصی پوست و مو نیکا:

متخصصین کلینیک نیکا چندین سال در قالب یک گروه پزشکان فعال و موفق زیبایی مشغول به فعالیت بوده‌اند. از سال 1394 باکسب مجوزهای لازم در قالب کلینیک تخصصی پوست و مو به فعالیت خود ادامه می‌دهند. ما در این مجموعه متکی به تجارب فراوان موفق و آموزنده گذشته طولانی خود هستیم. آنچه بیش از همه برای ما اهمیت دارد، تسلط به جدیدترین یافته‌ها درحیطه طب زیبایی، تجهیز مجموعه با جدیدترین و ایمن‌ترین تجهیزات مورد نیاز، تقید به اصول اخلاق حرفه ای پزشکی، و پرهیز قاطعانه از نگاه مبتذل و موهن تجاری به مراجعین است.

برای ارتباط با کلینیک تخصصی پوست و مو نیکا با شماره‌های ذیل تماس حاصل فرمائید:

۰۲۱۴۴۹۷۶۲۰۰

02144976300

آدرس:

تهران، صادقیه، بلوار فردوس شرق، نبش چهار راه رامین، پلاک 280 ، واحد102، طبقه اول

Nika.clinic

nika_beauty_clinic

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ