انواع روش‌های لاغری

mousavi
کلینیک تخصصى شن‌هاى نقره‌اى: چاقی‌های موضعی هم از دیگر مشکلات رایج در بسیاری از افراد است که از علل اصلی آن می‌توان به تغذیه نامناسب و ژنتیک اشاره کرد.

کلینیک تخصصى شن‌هاى نقره‌اى:

چاقی‌های موضعی هم از دیگر مشکلات رایج در بسیاری از افراد است که از علل اصلی آن می‌توان به تغذیه نامناسب و ژنتیک اشاره کرد.

Cavitation

یک روش جدید بدون نیاز به جراحی برای حذف چربی‌های اضافه بدن است. این روش برای اولین‌بار در اروپا طراحی شد که یک روش غیر‌تهاجمی، بدون نیاز به بستری و بیهوشی است و دوران نقاهتی ندارد. در این روش، دستگاه امواج اولترا سوند (ماوراء صوت) را با فرکانس پایین به بافت چربی موردنظر می‌تاباند که منجر به خرد کردن و شکستن چربی‌ها می‌شود و درنهایت منجر به کاهش سایز می‌شود. این امواج با برخورد به آب میان‌بافتی چربی‌ها و ایجاد لرزش در این بافت منجر به تشکیل حباب‌های ریزی بین سلول‌های چربی می‌شود. با فشار این حباب‌های حاوی انرژی به بافت اطراف، غشای سلول‌های چربی پاره شده، سلول متلاشی می‌شود و کلیه چربی موجود در آن تخلیه می‌شود. مولکول‌های چربی توسط آنزیم‌ها تجزیه و به 2بخش محلول و نامحلول در آب تقسیم می‌شوند. بخش محلول همراه آب میان‌بافتی وارد جریان خون شده، به‌عنوان انرژی مورد استفاده بدن قرار می‌گیرد و از طریق ادرار دفع می‌شود. بخش نامحلول به وسیله رگ‌های لنفاوی به کبد منتقل شده و تبدیل به مولکول‌های قابل سوخت‌وساز در بدن می‌شود. باتوجه به نقش مهم آب در مکانیسم دستگاه، پیشنهاد می‌شود قبل از استفاده از این روش آب فراوان میل شود.

این روش در نواحی سر، گردن و ناحیه ژنیتال استفاده نمی‌شود.

موارد منع استفاده از این دستگاه چیست؟

  • افراد باردار و شیرده
  • بیماران قلبی- عروقی، پوستی، کلسترول و چربی بالا، بیماران کبدی و کلیوی بیماران با مشکلات روده، دیابت، پوکی استخوان، تب بالا، بیماران خودایمنی
  • افراد دارای ایمپلنت و پروتز
  • در صورت مصرف طولانی‌مدت از آسپیرین و مسکن‌ها
  • خانم‌ها در دوران قاعدگی
  • افراد زیر 20 سال و بالای 55 سال

تعداد جلسات پیشنهادی: براساس آنالیز هر بدن مشخص می‌شود.

فواصل جلسات به صورت هفتگی است و درمان نگهدارنده هر 6 تا 8 ماه انجام می‌شود.

  Criolipolise

از واژه مرکب cryogenic به معنای «سرما» و lipolysis به معنای «تجزیه چربی» تشکیل شده که یک روش غیرتهاجمی برای درمان چربی‌های موضعی مقاوم است. اساس این روش انجماد چربی‌هاست.

در این روش دستگاه، بافت چربی موردنظر را  بین 4 تا 10 درجه سانتی‌گراد سرد می‌کند. در این بازه دمایی سلول‌های چربی به‌دلیل حساسیت بالایی که به سرما دارند دچار فرآیند Apoptosis (باز شدن کنترل شده سلول) ‌شده و توسط غدد لنفاوی از محیط دفع می‌شوند، اما به بافت‌های اطراف از‌جمله عضلات، اعصاب و پوست هیچ آسیبی نمی‌رسد. از مزایای این روش از بین رفتن کامل سلول‌های چربی به‌جای کوچک شدن آنهاست.

دستگاه مورد استفاده در کلینیک شن‌های نقره‌ای Criolipolise  بدون وکیوم است و تنها دستگاه وایبریشن ایران است که در کلینیک‌های معتبر فرانسه و آلمان مورداستفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه از کم‌عارضه‌ترین دستگاه‌های به‌روز محسوب می‌شود زیرا منجر به کبودی پوست نمی‌شود و می‌تواند زمان طولانی‌تری فرآیند فریز کردن چربی‌ها را انجام دهد.  

اثرات اولیه روش، ظرف یک تا دو هفته مشخص می‌شود اما برای نتیجه‌گیری نهایی 3 تا 4ماه زمان لازم است.

قابل ذکر است که این روش مورد تایید سازمانFDA  است.

موارد منع استفاده از این دستگاه چیست؟

  • بیماران کبدی و کلیوی
  • تب بالا
  • افراد با توده‌های سرطانی
  • مشکلات خونی
  • بیماران دیابتی

تعداد جلسات پیشنهادی:

سالانه بین 2 الی 4 جلسه

مدل دستگاه:

Sorisa – CRY-0 (2015)- Spain

Acoustic Wave Therapy

سلولیت به تجمع بد شکل چربی‌هایی زیر پوست اطلاق می‌شود که روند متابولیسم آن دچار اخلال شده است. این چربی‌ها به‌همراه برخی مواد سمی زیر پوست رسوب می‌کنند  که به‌دلیل فشرده شدن در بافت همبند، ظاهر پرتقالی شکل روی سطح پوست ایجاد می‌کنند. شیوع این مشکل در خانم‌ها رایج‌تر است‌ که بیشتر در نواحی باسن و ران بروز می‌کند. این عارضه مختص افراد چاق نیست، بلکه افراد لاغر یا افرادی که از وزن ایده‌آلی برخوردارند هم می‌توانند دچار سلولیت باشند.

Acoustic Wave Therapy  یا شاک‌ویو جدیدترین روش بدون جراحی برای درمان چاقی‌های موضعی و سلولیت است. در این روش عبـور امواج صوتی از پوســت منجر به افزایش سرعت جریان لنفاوی، افزایش متابولیسم و درنتیجه شکسته شدن چربی‌ها در بافت سلولیت می‌شود. انرژی این امواج فیبرهای بافت همبند که چربی‌ها و سموم را محاصره کرده، تخریب می‌کند و این امر منجر به تحریک اعصاب بافت و افزایش جریان خون زیر پوست می‌شود و در‌نتیجه کلاژن‌های جدید و زخیم‌تر ساخته شده، سطح پوست هموارتر می‌شود.

مزیت‌های شاک‌ویو در ترکیب دقت، سرعت، اطمینان و کارایی بالا طی پروسه درمانی مناسب و ایمن است. در این روش به رگ‌های خونی و اعصاب، بعد از شکسته شدن و تجزیه چربی‌های زائد هیچ‌گونه آسیبی نمی‌رسد، زیرا چربی‌های زائد و غیرضروری تجزیه شده، توسط سیستم لنفاوی جذب و دگرگون شده و سپس دفع می‌شوند و فرم بدن کاملا ایده‌آل می‌شود.

این دستگاه موفق به اخذ نشان (FDA) از سازمان استاندارد دارو و غذا در ایالات‌متحده شده است.

قابل ذکر است دستگاه موجود در کلینیک تنها مدل دارای 3 مدلHand Piece  در ایران است:

  • D Actor برای درمان سلولیت‌های سطحی
  • Actor C برای درمان سلولیت‌های عمقی
  • V Actor برای جذب بیشتر چربی‌های معلق توسط حالت وایبریشن

موارد کاربرد این دستگاه چیست؟

  • رفع ناهموارى بعد از عمل پیکرتراشی
  • کاهش سایز و تناسب از طریق درمان سلولیت
  • رفع تورم ناشی از انسداد لنفاوى
  • ماساژ درمانی

تعداد جلسات پیشنهادی:

6  تا 8 جلسه

مدل دستگاه:

هزینه:

2016

هر منطقه 600.000 ریال و هر جلسه 2.400.000 ریال

پکیج: 14.000.000 ریال برای 8 جلسه و 11.000.000 ریال برای 6 جلسه 

کلینیک تخصصى شن‌هاى نقره‌اى:

کلینیک تخصصى شن‌هاى نقره‌اى داراى مجوز رسمى از وزارت بهداشت و با بیش از 10 سال تجربه در امور پزشکى افتخار دارد که با بهره‌گیرى از‌ اساتید دانشگاهى، متخصصان بنام و کادرى مجرب و به‌روزترین دستگاه‌هاى دنیا با مساحت ٨٠٠ مترمربع با فضایى بسیار شیک و با دارا بودن داروخانه تخصصى، کافى‌شاپ و روف گاردن با متخصصان پوست و مو، گوش و حلق و بینی، متخصص زنان (زیبایی)، متخصص تغذیه، متخصص بیهوشى، جراحى پلاستیک، جراح زیبایی سروگردن و جراحی عمومی در خدمت شما مهمانان عزیز می‌باشد

شما می توانید جهت ارتباط با کلینیک تخصصى شن‌هاى نقره‌اى با شماره ذیل تماس حاصل فرمائید:

تلفن: 02175413

آدرس‌: کامرانیه شمالى، اول لواسانى غربى، پلاک ٩٨

وب سایت: silversandsclinic.com

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ