آیا می دانستید بعد از کاشت مو، مراقبت های بعد از آن در نتیجه گیری نقش بسزایی دارد؟!

zahra
شرکت ژاک اندرل پاریس:یکی از روش های درمان طاسی سر ، پیوند موی طبیعی است. در ایران و در کلینیک های تخصصی پوست و مو از روش های متفاوتی چون fut، fit و prp برای کاشت مو استفاده می شود.

شرکت ژاک اندرل پاریس:

یکی از روش های درمان طاسی سر ، پیوند موی طبیعی است. در ایران و در کلینیک های تخصصی پوست و مو از روش های متفاوتی چون fut، fit و prp  برای کاشت مو استفاده می شود. همچنین روش fit یکی از جدیدترین و پرکاربردترین روش های کاشت موی طبیعی به شمار می رود؛ چرا که این روشی بدون برش و بدون است. بعد از برقراری بی حسی موضعی، توسط استوانه های کوچک به قطر ۱ میلیمتر (پانچ) موها به صورت گرافت های مجزا، یک به یک از پوست پشت سر خارج شده و در مناطق کم پشت کاشته می شوند.

بعد از کاشت، مهم ترین مرحله نحوه مراقبت است!

اما مراقبت های بعد از کاشت مو، مهمترین نکته در نتیجه گیری بهتر بعد از تحمل دشواری های پیوند مو  است. بعد از توصیه های پزشک معالج مبنی بر مصرف داروهای مربوطه که عمدتا آنتی بیوتیک های خوراکی، مسکن و آنتی هیستامین هایی (برای جلوگیری از خارش پوست سر) هستند، مهمترین بخش مراقبت نحوه شستشوی سر بعد از کاشت مو است.  

شامپو با phخنثی که حالت فوم داشته باشد، لازمه کار است

در کشور ایران  به علت در دسترس نبودن شامپو با ph خنثی که حالت فوم داشته باشد، معمولا پزشک ها  توصیه به استفاده از شامپو بچه می کنند.  در این حالت شما مجبور خواهید بود برای تولید فوم از شامپو بچه ای که در اختیار دارید دست به کار شوید. با استفاده از تکه ای اسفنج، شامپوی مایع خود را تبدیل به فوم کرده و از آن برای شستشوی سر استفاده کنید. در این مرحله است که دشواری تهیه یک فوم مناسب برای شستشوی با کیفیت،  با توجه به حساسیت هایی که مو و پوست سر در دوران بعد از کاشت و پیوند دارد، به یکی از مهمترین مشکلات این دوران تبدیل می شود.

با شامپوی  فوم کاشت مو actimplantژاک اندرل بالاخره مشکلات پایان یافت

معمولا پس از کاشت مو، ناحیه مورد نظر ممکن است حساس و مستعدعفونت باشد و با التهاب، اسکار و ترشح بیش از حد چربی همراه باشد که برای فرد احساس درد و ناراحتی را به وجود آورد. پوست سر، همانند پوست سایر قسمت های بدن احتیاج به رطوبت دارد. ترشح بیش از حد سبوم (sebum) می تواند باعث خارش سر و تحریک ایجاد شوره سر شود؛ به همین علت پوست سرپس از جراحی احتیاج به مراقبت های ویژه دارد. تیم تحقیقاتی ژاک آندرل به یک فرمول خاص و فعال برای همراهی با شما پس از کاشت مو با ثبت انحصاری اندیشیده اند.

 

شرکت ژاک اندرل پاریس نمایندگی انحصاری محصولات بهداشتی و درمانی با برند ژاک اندرل در خاورمیانه و ایران

وب سایت: www.jacques-andhrel.com

تلفن شرکت ژاک اندرل پاریس:

02188195361

02188195485

02188784590

02188782314

02188674755


آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ