گالری تصاویر جراحی بینی دکتر شبنم شادابی

mousavi
دکتر شبنم شادابی، پزشک متخصص جراحی پلاستیک بینی و صورت است. جراحی سر و گردن، جراحی پلاستیک بینی، جراحی صورت، جراحی پلک، آندوسکوپی سینوزیت، جراحی ابرو و جراحی لب خدماتی است که دکتر شبنم شادابی ارائه می‌کند.

 دکتر شبنم شادابی، متخصص جراحی پلاستیک بینی و صورت:

در جراحی بینی، بیمار در اتاق عمل با روش بیهوشی موضعی یا عمومی تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد. ابتدا برش‌های جراحی که بستگی به وضعیت نوک بینی دارند، به صورت باز یا بسته انجام می شوند، سپس برش‌ها مورد بررسی قرار گرفته و قسمت استخوانی و غضروفی قسمت میانی بینی و غضروف نوک بینی تغییر فرم داده می‌شود و غضروف‌های اضافی برداشته می‌شود و با تغییر و جابه جایی و suturing فرم‌بندی می‌شود. امروزه بیشتر تغییرات آناتومیکی پیچیده به خصوص نوک بینی با نخ‌های PDS 5-0 صورت می‌گیرد. استخوان اضافی را سوهان کشیده و در صورت لزوم، غضروف از تیغه بینی برداشته و نوک بینی را به طرف بالا یا در بعضی جاها که فرو‌رفتگی دارد وصل کرده و به آن حالت و فرم داده می‌شود. حتی استخوان‌های طرفین بینی پهن را می‌توان جابه جا کرد و اگر چنانچه ریشه بینی پهن باشد، آن را باریک و اگر خیلی باریک باشد، می‌توان به آن غضروف اضافه کرد و سپس به وسط هدایت کرد. اگر مریض، سینوزیت و انحراف بینی و یا دارای بینی زینی شکل باشد نیاز است که از غضروف‌های گوش در عمل جراحی استفاده شود.

یک سال پس از جراحی رینوپلاستی در دخترخانم ١٦ساله با بینی بلند واستخوانی

یک سال پس از جراحی رینوپلاستی در خانم ٢٥ساله با افتادگی نوک بینی و قوز بینی

٢سال پس از عمل رنوپلاستی جهت ترمیم انحراف بینی  به نمای طبیعی ومردانه بینی پس از جراحی دقت فرمایید

٢سال پس ازجراحی رینوپلاستی جهت اصلاح انحراف شدید کل بینی اصطلاحاDeviated noses

٦ ماه پس از جراحی رینوپلاستی دختر خانم ١٨ ساله خواستار بینی طبیعی

٢سال پس از عمل رینوپلاستی به روش بسته بدون برش جراحی روی بینی

دکتر شبنم شادابی 

جراحی زیبایی بینی

دکتر شبنم شادابی، متخصص جراحی پلاستیک بینی و صورت است. جراحی سر و گردن، جراحی پلاستیک بینی، جراحی صورت، جراحی پلک، آندوسکوپی سینوزیت، جراحی ابرو و جراحی لب خدماتی است که دکتر شبنم شادابی ارائه می‌کند. 

برای تماس با مطب دکتر شادابی با شماره های ذیل تماس حاصل فرمائید:

09120806089 (جهت مشاوره)

02126132520

02122783574

02122783591

آدرس: اتوبان صدر به سمت شرق – خروجی دیباجی جنوبی – ورودی کامرانیه – خیابان برادران جوزی – ساختمان پزشکان کامرانیه – طبقه اول – واحد۴

drshad20

آدرس سایت: dr-shadabi.com

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ