چطور با گرم کردن بافت زیرین (‌آر اف)‌، پوست خود را سفت کنیم؟

zahra
مرکز تخصصی پوست، مو و لیزر شاین: این تکنولوژی جدید با استفاده از انرژی رادیوفرکونسی با درد قابل تحمل، گرمای بسیار مناسبی در پوست ایجاد می‌کند و بلافاصله باعث صاف و سفت شدن پوست می‌شود.

مرکز تخصصی پوست، مو و لیزر شاین:

این تکنولوژی جدید با استفاده از انرژی رادیوفرکونسی با درد قابل تحمل، گرمای بسیار مناسبی در پوست ایجاد می‌کند و بلافاصله باعث صاف و سفت شدن پوست می‌شود. این تغییرات به قدری است که در جلسه اول هم می‌توان میزان تغییرات را در پوست احساس کرد. ‌با تکنیک جدید بافت‌های سطحی و عمیق را همزمان تحت‌تاثیر قرار داده و باعث انقباض‌شان می‌شود. در این روش از هیچ اشعه مضری استفاده نشده و روش درمان فقط شامل گرم کردن بافت زیر پوست است. این عملکرد کلاژن‌ها را بازآرایی می‌کند و بلافاصله با اولین جلسه درمان با نتایج قابل‌توجهی بافت پوست را سفت و محکم کرده و بهبود می‌بخشد.

چه نواحی از بدن را می‌توان با این روش درمان کرد؟

با تکنولوژی RF می‌توان افتادگی‌های صورت، گردن، بازوها و شکم را به‌طور موثر درمان کرد و راه‌حل مناسبی برای درمان سلولیت است. نواحی صورت و گردن را متناوب و بازسازی می‌کند و خطوط ریز و چین و چروک را صاف‌تر می‌کند، اندازه دور شکم و بازوها کوچک‌تر و بافت آنها سفت‌تر می‌شود.

آیا این روش عوارضی به همراه دارد؟

بلافاصله بعد از درمان اندکی التهاب و قرمزی روی پوست ایجاد می‌شود که در عرض 24 ساعت از بین می‌رود.

برای رسیدن به نتیجه مطلوب چند جلسه مراجعه نیاز است؟

تا 8 جلسه درمان نگهدارنده نیاز است.

 

مرکز تخصصی پوست، مو و لیزر شاین:

دکتر امیر قهرمانى مدیر مرکز تخصصی لیزر شاین، دانش آموخته دانشگاه تهران با ٧ سال سابقه کار در زمینه زیبایى و گذراندن دوره هاى حرفه اى مراقبت از پوست(skin care) و کاربرد لیزر در زیبایى و اخذ مدارک معتبر بین المللى از دانشگاههاى فرانسه و سوییس است. ایشان با بهره گیرى از علم روز دنیا مفتخر به افتتاح شعبه دوم کلینیک زیبایى شاین در سعادت آباد هستند. شماره نظام پزشکى١٣٢٠٨١ دکتر قهرمانی با بکار گیرى از برترین تکنولوژى هاى روز دنیا عملکردى معجزه آسا در رفع چین و چروک و فرم دهى صورت در کمترین زمان و بهترین نتیجه را دارد. کاشت مو و ابرو با روش هاى fit وfut و ترکیبى. دیگر خدمات: تزریق بوتاکس و ژل‌هاى فرم‌دهنده با بهترین مواد، لیفتینگ صورت با نخ‌هاى جوانسازى، مزوتراپى، و…

جهت ارتباط با شماره های ذیل تماس حاصل فرمائید:

02122082959

02122082960

09380631020

09123598184

09124468743

آدرس: سعادت‌آباد، بالاتر از میدان کاج، خیابان پنجم، پلاک 6، طبقه 4، واحد 19 

shine.clinic

shineclinic

وب سایت: shine-clinic.com

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ