ژل ضدواریس، خنک‌کننده، مسکن درد و رفع خستگی پا ( Icy Gel )

شرکت ژاک اندرل پاریس: واریس بیماری است که طی آن وریدها )سیاهرگ‌‌ها(‌گشاد، طویل و مارپیچی می‌شوند. کار وریدها بازگرداندن خون بدون اکسیژن از اندام‌های بدن به قلب است تا قلب برای تامین اکسیژن مورد یاز خون، آن را به شش بفرستد. این مشکل به طور عمده در دیواره وریدی اندام‌های تحتانی ‌)مانند پاها(‌ دیده می‌شود.

شرکت ژاک اندرل پاریس

دربارهواریس:

واریس بیماری است که طی آن وریدها )سیاهرگ‌‌ها(‌گشاد، طویل و مارپیچی می‌شوند. کار وریدها بازگرداندن خون بدون اکسیژن از اندام‌های بدن به قلب است تا قلب برای تامین اکسیژن مورد یاز خون، آن را به شش بفرستد. این مشکل به طور عمده در دیواره وریدی اندام‌های تحتانی ‌)مانند پاها(‌ دیده می‌شود. وریدهاى ساق پا کار دشوارترى دارند، چرا‌که باید خون را در مسیری طولانى‌تر، در خلاف جهت جاذبه زمین و با تحمل فشار وزن بدن به جلو برانند. در وریدها دریچه‌هاى یک‌طرفه‌اى به‌نام دریچه لانه کبوتری قرار دارند که کار آنها ممانعت از بازگشت خون به عقب است. اگر این دریچه‌ها کار خود را به خوبى انجام ندهند، خون به عقب بازگشته و در وریدها تجمع می‌یابد و سبب تورم آنها مى‌شود. 

ترکیباتموادموثره‌موجوددرآیسیژل:

*روغنهستهانگورGrape Seed Oil  بانامعلمی‌Vitis Vinifera حاوی ماده موثره‌ رزوراترول‌  Resveratrol که به همراه ترکیبات فنولی برای بهبود بافت‌های آسیب‌دیده سرشار از ویتامین C ، E و امگا 6 است و کلاژن‌‌سازی پوست را تقویت و خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش می‌دهد. رزوراترول نوعی ترکیب شیمیایی از دسته آنتی‌اکسیدان‌های موسوم به ترکیبات پلی‌فنولیک و یک عامل پلی‌فنلی یافت شده در 70 گونه گیاهی رایج از‌جمله انگورها، کاج، اکالیپتوس، زنبق، شاه‌توت و بادام‌زمینی و به‌طور کلی توت‌ها از گونه Vaccinum شامل زغال اخته‌‌ها و تمشک‌های وحشی است و یک آنتی‌اکسیدان قوی برای مقابله با رادیکال‌های آزاد و جلوگیری از پیری پوست است. همچنین رزوراترول ‌)خصوص به شکل خوراکی(‌ در کاهش کلسترول بد خون و تری گلیسیرید و کاهش خطر ابتلا به سخت شدن دیواره رگ‌های خونی بسیار موثر است و در آیسی ژل نیز می‌تواند با جذب موضعی به رفع گرفتگی رگ‌های وریدی کمک کند.

*منتیللاکتات: (Menthyl Lactate)  به عنوان یک عامل خنک‌کننده طبیعی موجب احساس طراوت، شادابی و خنکی طولانی‌مدت در پوست و اندام‌های تحت فشار قرار گرفته مانند پا شود. همچنین در تسکین موضعی سوزش، درد و سوختگی ناشی از آفتاب نیز کاربرد دارد. منتیل لاکتات یکی از مشتقات منتول است که از عصاره روغن نعناع به دست می‌آید ولی در مقایسه با منتول حساسیت و تحریک پوستی کمتری ایجاد می‌کند. منتیل لاکتات در بسیاری از محصولات آرایشی بهداشتی و درمانی مانند رژ‌لب، ماسک‌های صورت، ضد‌خارش‌ها، صابون، شامپو و همچنین محصولات شل‌‌‌کننده عضلات و ضددرد مفاصل به کار می‌رود.

*منتول: ( Menthol )  خواصی همانند منتیل لاکتات دارد و می‌تواند در رفع خستگی و احساس سنگینی پاها و گرفتگی عضلات و دردهای با شدت کم بسیار موثر واقع شود. همچنین در التیام و رفع التهابات پوستی مانند سوزش و سوختگی نیز تاثیر بسزایی دارد. منتول خاصیت آنتی‌باکتریال هم دارد.

بنزیلسالسیلات( Benzyl Salicylate): کاهش درد‌های عضلانی کاهش درد و التهاب مفصلی

*اکریلاتکراسپلیمر: (Acrylate Crosspolymer) یک لایه محافظتی برای افزایش زمان ماندگاری

ژل روی پوست ایجاد و احساس رضایت بیشتری برای مصرف‌کننده فراهم می‌کند. همچنین نرمی،

لطافت و صافی پوست را افزایش می‌دهد.

*گلیسیرین🙁 Glycerin)  یک مایع بی‌رنگ، بی‌بو و چسبناک است که در محصولات آرایشی بهداشتی

برای صافی، روان‌سازی، جذب رطوبت و جلوگیری از تبخیر آب به‌کار می‌رود. همچنین خاصیت ضدالتهابی نیز دارد که برای پوست‌های حساس مناسب است.

*دیلیمونن(: (D-Limonene یک هیدروکربن مایع و بی‌رنگ است که بوی پرتقال می‌دهد و به‌عنوان

خوشبوکننده اضافه شده است.

*لینالول(Linalool) : به عنوان ماده خوشبوکننده و طعم‌دهنده به کار می‌رود.

همچنین در این ژل از موادی چون بنزیل سالیسیلاتBenzyl Salicylate   به‌عنوان پوشاننده و تثبیت‌کننده بو، اتیل الکل ‌)ضدعفونی‌کننده(، پارافین ‌)روان‌ساز(، پلی‌سوربات 20 و) 60حلال(، پلی‌اکریل

آمید ‌)غلظت‌دهنده و جاذب قوی رطوبت(، Imidazolidinyl Urea و Laureth-7 )هردو ضد میکروبی(،

Aqua، رنگ‌ها و‌استفاده شده است.

خواصژلضد‌واریسژاکآندرلپاریس🙁Jacques Andhrel Paris Icy Gel)

  • حاوی روغن هسته انگور؛ کمک به بهبود بافت‌های آسیب‌دیده، سرشار از ویتامین‌های   C، E و امگا 6
  • جلوگیری از گسترش عوارض پیشرفته بیماری واریس و کمک به درمان مراحل مقدماتی این بیماری
  • کاهش التهاب و حفظ زیبایی پوست در اندام‌های تحتانی بدن
  • حاوی خنک‌کننده طبیعی، احساس طراوت و شادابی طولانی‌مدت در اندام‌های تحتانی مانند پا
  • دارای آنتی‌اکسیدان قوی، محرک کلاژن‌سازی و افزایش خاصیت ارتجاعی پوست و رفع چروک
  • کمک به آزادسازی، ترمیم و تقویت مجراهای وریدی آسیب‌دیده و رفع تجمع خون برگشتی
  • رفع خستگی و سنگینی پاها و ایجاد احساس سبکی و آرامش پس از ایستادن‌های طولانی
  • تسکین دهنده دردهای مفاصل با شدت کم، التهاب پوستی و سوختگی ناشی از آفتاب
  • دارای خاصیت وازودیلاسیون عروقی

طریقهمصرف: هر روز صبح و شب پس از شست‌وشوی پاها با آب ولرم، مقدار مناسبی از ژل را از مچ به بالا و روی ناحیه مورد‌نظر مالیده، آرام، به صورت دایره‌ای و رو به بالا به مدت 7 تا 10 دقیقه ماساژ دهند‌ تا کاملا جذب شود. پس از جذب هیچ اثری روی محل باقی نخواهد ماند.

دکتر مینا محمدی مشاور پوست و مو

تلفن: 09376949513

تلفن شرکت ژاک اندرل پاریس:

02188195361

02188195485

02188784590

02188782314

02188674755

وب سایت: www.jacques-andhrel.com

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ