فواید ماساژ هات استون (سنگ داغ)

zahra
مرکز آموزش ماساژ کارما: در ماساژ سنگ داغ با قرار گرفتن سنگ‌های داغ روی بدن به‌تدریج که گرمای حاصله از سنگ داغ به بافت‌های عمیق‌تر بدن نفوذ می‌کند، رگ‌های خونی باز می‌شوند و درنتیجه بهبود گردش خونی حاصل می‌شود.

مرکز آموزش ماساژ کارما:

بهبود گردش خون: در ماساژ سنگ داغ با قرار گرفتن سنگ‌های داغ روی بدن به‌تدریج که گرمای حاصله از سنگ داغ به بافت‌های عمیق‌تر بدن نفوذ می‌کند، رگ‌های خونی باز می‌شوند و درنتیجه بهبود گردش خونی حاصل می‌شود. گردش خون کند بدن را به سوی خستگی و کسلی هدایت می‌کند و عضلات را سفت کرده باعث ازدیاد اسید لاکتیک در عضلات می‌شود.

گسترش گردش خون باعث رسیدن اکسیژن به ماهیچه‌ها می‌شود و درنتیجه دردها و گرفتگی‌های بدن از‌بین می‌روند.

آرامش ذهنی  (mental benefits)

آرامش و ریلکسی که در ماساژ سنگ داغ حاصل می‌شود به علت رها شدن استرس‌ها و تنش‌های ذهنی است.

ماساژ سنگ داغ همچنین به شما کمک می‌کند به‌راحتی با تشویش و اضطراب و آشفتگی و افسردگی مبارزه کنید. خیلی از افراد هنگام گرفتن ماساژ سنگ داغ به خواب شیرین و عمیقی فرو می‌روند که به علت دور شدن استرس پیش می‌آید.

آزاد سازی عضلات (muscle rerelaxation)

گرمای سنگ‌های داغ ماساژ به ماساژور کمک می‌کند روی عضلات اسپاسم شده عمقی‌تر به‌طور موثرتر و با نفوذتر کار کند. عضلات اسپاسم شده مانع روند ماساژ هستند، پس چنانچه عضلات دچار سفتی یا خشک‌شدگی شدیدی هستند ماساژ با سنگ‌های داغ عضلات منقبض و خشک شده را آزاد کرده و ریلکسی فوق‌العاده‌ای را ایجاد می‌کند.

با کمک این ماساژ این مشکلات را از خود دور کنید:

استرس بالا

درد پا

گردش خون ضعیف

درد سیاتیک

بی‌خوابی

افسردگی

اضطراب

گرفتگی

سردرد

گردن و شانه درد

کمر درد

آرتروز

برای چه کسی ماساژ سنگ داغ مناسب نیست؟

اگر شما مبتلا به دیابت، فشار‌خون بالا و بیماری‌های قلبی هستید یا دارویی مصرف می‌کنید که خون شما را رقیق کرده است، ماساژ سنگ داغ مناسب شما نیست. برای دوران بارداری، تورم و سوختگی نیز این ماساژ توصیه نمی‌شود. 

مرکز آموزش ماساژ کارما:

سرکار خانم مریم علیخواه موسس مرکز آموزش ماساژ کارما کار خود را سال از 1383 به‌عنوان مربی ورزش‌های هوازی و آمادگی جسمانی آغاز کرد که در سال 92 برند کارما ثبت و روند رو به رشد خود را تا به امروز ادامه داده است.

آدرس و شماره های تماس جهت ارتباط با مرکز آموزش ماساژ کارما:

02188517535

02188500286

 آدرس: تهران – سهروردی شمالی – پایین تر از هویزه – کوچه نیکوقدم – پلاک 8 – واحد 2 

وب سایت:www.massageschool.ir

massageschool

massageschool.ir

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ