چرا لیپوماتیک و تخلیه چربی های اضافی باید در یک مرکز جراحی مجهز انجام شوند نه در مطب؟ + توضیح دکتر مردانی

zahra
گروه جراحی و زیبایی و لیزر دکتر مردانی: عمل جراحی لیپوماتیک جزو عمل های جراحی بزرگ محسوب می شود. بنابراین باید توجه داشته باشید که نیازمند یکسری آمادگی های قبل از عمل، در حین و بعد از عمل هستند که همگی نیازمند انجام این جراحی در مرکز جراحی مجهز است.

گروه جراحی و زیبایی و لیزر دکتر مردانیعمل جراحی لیپوماتیک جزو عمل های جراحی بزرگ محسوب می شود. بنابراین باید توجه داشته باشید که نیازمند یکسری آمادگی های قبل از عمل، در حین و بعد از عمل هستند که همگی نیازمند انجام این جراحی در مرکز جراحی مجهز است. 

آمادگی های قبل ازعمل جراحی شامل:

  •    انجام آزمایشات قبل از عمل جراحی
  •     انجام مشاوره های لازم با سایر همکاران پزشک
  •     انجام اقدامات تشخیصی در صورت صلاحدید پزشک جراحی معالج

این عمل جراحی نیازمند بیهوشی بوده که می تواند بیهوشی کامل یا بی حسی منطقه ای باشد که بایستی توسط متخصص بیهوشی انجام شود. همچنین حین انجام عمل وجود متخصص بیهوشی بسیار ضروری و حیاتی است. زیرا با توجه به نوع این جراحی ممکن است مشکلات و اختلالاتی به وجود آید که فقط توسط متخصص بیهوشی قابل کنترل و درمان است. لازم است بدانید بعضی از این اختلالات تهدیدکننده حیات فرد بوده و بدون حضور متخصص بیهوشی ممکن است فرد حین عمل جراحی فوت کند.

نکته دیگری که باید ذکر شود در مورد شرایط استریل و امکانات موجود در اتاق عمل یک مرکز جراحی مجهز است که به هیچ وجه در یک مطب یا کلینیک پوست و مو موجود نیست.

اتاق های عمل جراحی با مواد مخصوص کاملا استریل می شوند و حتی هوای اتاق عمل نیز به میزان بسیار زیادی میکروب زدایی می شود. پرسنل نیز لباس های مخصوص می پوشند که هر روز شستشو و استریل می شوند. وسایل مورد نیاز جراحی نیز به طور کامل استریل و تمامی این عوامل موجب می شوند ریسک عفونت های بعد از عمل به شدت کاهش پیدا کند. بعد از انجام جراحی فرد به بخش بستری منتقل می شود تا مراقبت های بعد از عمل را به طور مناسب و شایسته دریافت کند. در طی مدت بستری فرد از نظر مشکلات بعد از عمل به طور کامل تحت نظر بوده و هر نوع مشکلی به اطلاع پزشک جراح مسئول خواهد رسید. با توجه به موارد ذکر شده انجام جراحی های لیپوماتیک و پیکرتراشی در مطب ها و کلینیک های پوست و مو بسیار خطرناک بوده و تهدیدکننده حیات فرد است. پس به یاد داشته باشد در صورتی که قصد انجام این عمل جراحی را دارید حتما پزشک جراح آن را در اتاق عمل یک مرکز جراحی مجهز انجام دهد.

گروه جراحی و زیبایی و لیزر دکتر مردانی:
دکتر مردانی، متخصص جراحی، زیبایی و لیزر، فراغ التحصیل سال 1383 از دانشگاه علوم پزشکی تهران و عضو آکادمی جامعه جراحان ایران، پس از پایان طرح پزشکان متخصص در مناطق محروم از سال 85 در حوزه جراحی و زیبایی و لیزر است. در کارنامه ایشان سابقه بالای ده هزار عمل جراحی موفقیت آمیز موجود است. کلینیک ویوا واقع در منطقه زعفرانیه شامل مجموعه بسیار کامل از خدمات جراحی و زیبایی و لیزر شامل پزشکان متخصص و پرسنل مجرب است. خدمات متنوع و کاملی را در زمینه های جراحی های زیبایی، جراحی زنان و زایمان، جراحی لیزری، مراقبت های پوست و مو و لیزرهای بسیار پیشرفته مربوط به زیبایی پوست و از بین بردن موهای زائد، لیزر مربوط به زیبایی دستگاه تناسلی زنان ارائه می دهد.
آدرس: تهران، زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، نرسیده به چهارراه پسیان، پلاک ۱۹/۶، طبقه۴، واحد۱۳
شماره های تماس: 

02122173296

02126641744

09300756348

09120263145


Vivaclinictehran

Vivaclinic

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ