برای داشتن لبخندی زیبا در عکس ها، بخوانید!

همه افراد با دیدن لبخند انرژی می گیرند، به ویژه اگر این لبخند زیبا باشد. اگر می خواهید جز افرادی باشید که لبخند زیبا در عکس ها دارند این مقاله را بخوانید. ما در این مقاله راه های داشتن لبخندی زیبا در عکس ها را نوشته ایم.

همه افراد با دیدن لبخند انرژی می گیرند، به ویژه اگر این لبخند زیبا باشد. اگر می خواهید ببینده عکس را به مت خود جذب کنید و جز افرادی باشید که لبخند زیبا در عکس ها دارند این مقاله را بخوانید. ما در این مقاله راه های داشتن لبخندی زیبا در عکس ها را نوشته ایم. با داشتن لبخند زیبا در عکس ها انرژی و امید را به اطرافیان خود هدیه دهید و در ذهن ها باقی بمانید.

راه های داشتن لبخندی زیبا در عکس ها

– صورتتان را ریلکس کنید و به آرامی لبخند بزنید. دهانتان را اندکی باز کنید، لب پایینتان را هم‌تراز کنید، به طوری که با انحنای دندان های بالایی تان منطبق شود.

– هنگامی که می‌خندید سرتان را به جلو خم نکنید تا غبغبتان جلوه نکند. کمی سرتان را بچرخانید و کمی هم چانه‌تان را پایین بیاورید، بنابراین صورتتان در عکس مربعی نخواهد افتاد.

– رژ لب‌هایی مانند قرمز گیلاسی، شرابی، گوجه‌ای، و صورتی، باعث می‌شوند دندان‌هایتان سفیدتر بنظر بیاید.

– همه چیز از تمرین بدست می‌آید. پس روبروی آینه بایستید و طرز ایستادن و خندیدنتان را تمرین کنید. یک لبخند ایده آل، لبخندی است که دندان‌های بالایی و مقدار خیلی کمی از لثه‌هایتان بنمایش در بیاید.

– دقیقا قبل از اینکه عکس را بیندازند، زبانتان را روی دندان‌هایتان بکشید. اینکار باعث نمدار شدن دندان‌ها و براق شدنشان می‌شود.

دوبار در سال دندان‌ها‌یتان را جرم‌گیری کنید

با جرم‌گیری دندان‌ها‌یتان هر شش ماه یک‌بار، هم سلامت دهان و دندان‌ و همداشتن لبخندی زیبا را تضمین کرده‌اید. وقتی جرم‌گیری دندان‌ها نامرتب باشد، دچار بیماری‌های پیرادندانی خواهید شد. این بیماری‌ها لثه‌ها را عقب می‌برد و آنها را ملتهب و دچار خونریزی می‌کند. باید توجه کنید که بیماری‌های پیرادندانی با خطرات دیگری از جمله حمله‌ی قلبی، سکته‌ی مغزی، دیابت، اضافه وزن، زایمان زودرس و وقفه‌ی تنفسی در خواب در ارتباط است.

از آنجایی که بسیاری از بیماری‌ها خود را در دهان نشان می‌دهند، دندان‌پزشک‌ علاوه بر از بین بردن جرم‌ها، سلامت عمومی بدن شما را نیز بررسی می‌کند و در صورت وجود مشکل شما را به پزشک متخصص ارجاع می‌دهد.

مصرف چای و قهوه را کم کنید

همه می‌دانیم که نوشیدنی‌هایی نظیر چای و قهوه دندان‌ها را زرد می‌کنند. این نوشیدنی‌ها نیز لایه‌ی زردی را روی دندان‌هایتان ایجاد می‌کنند که با جرم‌گیری از بین می‌روند؛ اما همان‌طور که در مورد دخانیات گفتیم، این زردی ممکن است وارد مینای دندان‌هایتان بشود.

چای یا قهوه‌‌ی خوش‌عطر و طعم‌تان را با نی میل کنید تا دندان‌هایتان جرم نگیرند و ریسک از دست دادن این عضو حیاتی را کاهش دهید. بهتر است پس از نوشیدن چای و قهوه آب در دهان‌تان بچرخانید؛ با این کار مایع تیره‌رنگ به مدت طولانی روی دندان‌تان نمی‌نشیند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ