راز زنانگی خود را دوباره کشف کنید.

روش درمانی لیزر ژولیت یک راه‌حل آسان برای جوانسازی زنانگی شما است. روشی سریع، بدون درد و ایمن، بدون نیاز به بیهوشی و دوره‌ی نقاهت.

شرکت مهر آشکار نماینده انحصاری شرکت Asclepion آلمان


شماره های تماس:

02188955154

02188961814

.

.

.

.

.

.

.

وب سایت: www.mehrashkar.com

.

لیزر ژولیت (Juliet) نسل جدید لیزر زنان است که توسط شرکت Asclepion آلمان ارائه گردیده است. ژولیت (Juliet) روش درمانی نوینی است که بدون نیاز به هورومون تراپی، درمانی سریع و بدون دردی را برای حفظ سلامتی زنان فراهم می‌آورد. در حال حاضر، زندگی هزاران زن در سراسر جهان با کمک لیزر ژولیت(Juliet)  بهبود یافته است. زندگی یک زن در سنین مختلف با تجربه‌های گوناگونی همراه است. بسیاری از زنانی که علائم ناخوشایندی را تجربه می‌کنند، دوست ندارند در مورد این مسائل حتی با پزشک متخصص زنان خود صحبت کنند. چراکه آن‌ها فکر می‌کنند، تنها کسانی هستند که با  این مشکلات رو‌به‌رو شده‌اند. اما درواقع، همه‌ی این علائم درتمامی زنان و در سنین مختلف بسیار رایج بوده و به مرور زمان ظاهر می‌شوند. این به این معنی است که این علائم موقت نیستند و اگر درمان نشوند، از بین نخواهند رفت.

روش درمانی لیزر ژولیت یک راه‌حل آسان برای جوانسازی زنانگی شما است. روشی سریع، بدون درد و ایمن، بدون نیاز به بیهوشی و دوره‌ی نقاهت.

ژولیت چیست؟

درمان با لیزر ژولیت انقلابی در سلامتی زنان بوجود آورده است.

این لیزر یک روش درمانی سریع، بی‌خطر و بدون درد است که بدون نیاز به بیهوشی و بستری، قادر به جوانسازی زنانگی شماست. این روش با استفاده از لیزر و اثرات مفید نور بر روی پوست، قادر به تحریک مخاط جهت تولید کلاژن‌های جدید می‌باشد. امروزه به لطف تکنولوژی اربیوم یاگ (Er:YAG) ساخت شرکت Asclepion آلمان، علائم ناخوشایندی مانند خارش و خشکی واژن و همچنین درد در هنگام مقاربت (dyspareunia) به طور چشمگیری قابل بهبود است.

ژولیت چگونه عمل می‌کند؟                                                

لیزر ژولیت درمانی کم تهاجمی است که موجب تحریک تولید کلاژن و الاستین های جدید در بافت واژن می‌گردد.

لیزر ژولیت موجب بهبود سلامتی در حیطه‌ی تخصصی زنان و با کمترین میزان تهاجم است که هدف آن تحریک تولید کلاژن و الاستین جدید می‌باشد. ژولیت همچنین سبب بهبود عروق سازی ناحیه‌ی mucosa در واژن می‌گردد.

این لیزر همانند روش‌های استفاده شده برای جوانسازی صورت، از انرژی نور برای رساندن انرژی به بافت و تحریک آن برای تولید کلاژن استفاده می‌کند و به همین دلیل با بهبود عروق مخاطی ناحیه‌ی واژن، باعث تولید کلاژن و الاستین جدید شده و موجب بهبود سلامت زنانه‌ی بانوان می‌شود.

لیزر Er:YAG به دلیل داشتن طول موج خاص خود و بالاترین مقدار جذب توسط آب، برای درمان در قسمت واژینال بسیار مناسب است، زیرا بدون آسیب زدن به بافت‌های اطراف قادر است انرژی لیزر را جهت تحریک لایه های زیرمخاطی (Lamina Propria) که سرشار از کلاژن هستند برساند. ویژگی بالاترین میزان جذب در آب توسط لیزر Er:YAG باعث شده است تا نتایج این تکنولوژی در مقایسه با لیزر CO2 بسیار بهتر بوده و بهترین گزینه برای درمان بیماری‌های زنان باشد.

دیواره‌ی واژن در واقع از 4 لایه تشکیل شده است:

  1. Epithelium– پوشش داخلی بافت اپیتلیال که از سلول‌های اپیتلیال تشکیل شده است.
  2. Lamina Propria– بافت متصل‌کننده که از مخاط تشکیل‌شده است و مخاط را به لایه‌ی ماسکولاروسیس متصل می‌کند.
  3. Muscularis– بافت عضلانی واژن
  4. Adventitia– بافت متصل با الیاف الاستیک که واژن را به ارگان‌های اطراف متصل می‌کند.

هدف درمان با لیزر، رسیدن به لایه‌ی Lamina Propriaاست که الاستیک و سرشار از کلاژن است.

ویژگی‌های خاص لیزر Er:YAG باعث شده است تا جهت اجتناب از هر گونه اثر ناخواسته بر بافت اطراف (مثلا ماهیچه‌ای یاadventitia ) بتوان بهترین انرژی گرمایی را برای لایه‌های هدف انتخاب نمود.

در این روش پرتو لیزر به چندین اشعه جزئی تقسیم می‌شود و به آرامی به بافت نفوذ می‌کند و باعث بازسازی پوست و ایجاد کلاژن و بهبود سریع بافت می‌شود.

این روش سریع، ایمن و بدون درد بوده و بدون نیاز به بیهوشی در کمتر از 15 دقیقه به انجام می‌‌رسد.

در نتیجه این درمان، بافت واژن الاستیسیته ، رطوبت و همچنین ضخامت و نرمی خود را مجددا بدست می‌آورد و علائم ناخوشایند را بلافاصله پس از اتمام جلسه‌ی درمانی کاهش داده و درنهایت از بین می‌برد.

روند بهبود و تاثیرات مثبت این درمان حتی پس از انجام آن نیز ادامه دارد، به همین دلیل بسیاری از خانم‌هایی که لیزر ژولیت را تجربه نموده‌اند در اولین ماه پس از درمان بهبود بیشتری را شاهد بوده‌اند.

تکنولوژی لیزر:

بر اساس پلت‌فرم MCL31 Dermablateشرکت Asclepion:

درمان با لیزر ژولیت به کمک لیزر اربیوم‌یاگ صورت می‌گیرد که به لطف ویژگی‌های منحصر به فرد آن، بهترین گزینه برای درمان واژینال، بدون خطر عوارض جانبی و با کمترین دور‌ه ی نقاهت می‌باشد.

این عمل با استفاده از لیزر MCL31 Dermablate به عنوان پرفروش‌ترین لیزر زیبایی شرکت Asclepion آلمان در سراسر جهان صورت می‌گیرد.

طراحی منحصر به فرد: هندپیس یکبار مصرف STERI-SPOT:

طراحی ویژه‌ی هندپیس STERI-SPOT به ورود آسان در ناحیه‌ی واژن و استفاده‌ی راحت از هندپیس کمک می‌کند. این هندپیس در بسته‌بندی استریل‌شده قرار دارد و فقط یکبار قابل استفاده است که حداکثر سلامتی شما را تضمین می‌کند.

پرتوهای لیزری که از دستگاه خارج می‌شود، آینه طلایی درون هندپیس را گرم کرده و با زاویه 90 درجه از طریق دریچه‌ی

هندپیس منعکس می‌شوند. بنابراین انرژی لیزر به لایه‌ی mucosa برخورد کرده و از طریق آب موجود جذب می‌شود و اثر مثبتی بر روی بافت ایجاد می‌نماید.

 این روش بسیار آسان و در عین حال بسیار دقیق است. پزشک با فعال کردن پرتو لیزر و چرخش هندپیس تا 360 درجه

تمام محیط را تحت تابش پرتوهای لیزر قرار می‌دهد. سپس، هندپیس را 1 سانتی‌متر بیرون آورده و قسمت بعدی واژن را

تحت درمان قرار می‌دهد. تمام این مراحل در کمتر از 15 دقیقه انجام می‌شود و فاقد درد، برش یا جراحی می‌باشد.

یک فناوری ویژه در مراقبت از سلامت بانوان

تکنولوژی ژولیت می‌تواند با هندپیس‌های متنوع‌تر، پیشرفته‌تر شود مانند:

هندپیس:V-SPOT این هندپیس دارای قابلیت استرلیزه شدن مجدد توسط پزشک است که برای استفاده چندگانه درنظر گرفته شده است. این هندپیس پرتوهای لیزر را با زوایای 90 و 360 درجه به کمک آینه پوشیده‌ شده از طلا منعکس می‌کند.
هندپیس:MicroSpot این هندپیس یک هندپیس فرکشنال بوده و برای سفیدکردن و درمان Vulva در قسمت خارج ناحیه‌ی تناسلی استفاده می‌شود.
هندپیس: VarioTEAM یک هندپیس ابلیشین و لایه‌بردار است که برای درمان‌های مختلف در ناحیه‌ی خارجی ناحیه‌ی تناسلی استفاده می‌شود.
این ویژگی‌ها باعث می‌شود تا ژولیت یکی از کاملترین دستگاه‌های لیزر در زمینه‌ی مراقبت از سلامتی بانوان باشد.

شرکت مهر آشکار نماینده انحصاری شرکت Asclepion آلمان


شماره های تماس:

02188955154

02188961814

.

.

.

.

.

وب سایت: www.mehrashkar.com

.

.

.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ