اصول انتخاب دندانپزشک برای خود

دکتر محمدرضا قربانیان، جراح دندانپزشک: برخی از خانواده‌ها در کشور ما، به دندانپزشک ثابتی مراجعه می‌کنند. این دندانپزشک به نوعی دندانپزشک خانوادگی به شمار می‌رود. در کشورهای پیشرفته البته نقش و حضور دندانپزشک خانوادگی پر رنگ‌تر است.

دکتر محمدرضا قربانیان، جراح دندانپزشک:

برخی از خانواده‌ها در کشور ما، به دندانپزشک ثابتی مراجعه می‌کنند. این دندانپزشک به نوعی دندانپزشک خانوادگی به شمار می‌رود. در کشورهای پیشرفته البته نقش و حضور دندانپزشک خانوادگی پر رنگ‌تر است.

 همه افراد در هر سنی به معاینات دوره‌ای دندانپزشکی نیاز دارند. مراجعه به یک دندانپزشک ثابت (که بالطبع به کار او اعتماد داریم) باعث می‌شود که با داشتن مدارک قابل استناد و بررسی‌های قابل مقایسه، کنترل بیشتر و بهتری روی سلامت دهان و دندان خود داشته باشیم. از این رو انتخاب دندانپزشکی که به طور صرف روی درمان مشکل شما متمرکز نشود و در مورد راهکارهای افزایش بهداشت دهان و دندان و پیشگیری از مشکلات آینده برای شما راهکار ارائه دهد از اهمیت بالایی برخوردار است.

دندانپزشک خانواده با معاینات دوره ای منظم  و تشخیص به موقع بیماریهای دهان و دندان کمک بزرگی به ارتقائ سلامت خانواده خواهد کرد و همینطور در برخی موارد با معرفی بیماران خود به دندانپزشکان متخصص مسیر مناسبی را فرا روی آنها جهت دریافت بهترین درمان قرار می دهد.

دکتر محمدرضا قربانیان، جراح دندانپزشک فارغ التحصیل از دانشگاه شهید بهشتی ٢١ سال سابقه کار

آدرس و شماره تماس:

مطب شماره یک: تهران- پاسداران- خیابان پاسداران – بوستان نهم- بعد از تقاطع شهید پایدارفرد- پلاک ١٢٢ واحد ١٤ 02122599166

02122599678

مطب شماره دو :  تهران- شمس آباد- خیابان استاد حسن بنا شمالی- جنب آتش نشانی- میدان سرباز- پلاک٦٢٥ – واحد ٤ 

02122531289

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ