زیبایی و استایل پاریسی با بورژوا به تهران آمد.

zahra
جشن زیبایی بورژوا با تمرکز بر یک محصول مهم برند برگزار شد.

بورژوآ برند فرانسوی لوازم آرایش با قدمت بیش از ۱۵۰ سال، ۲۶ بهمن ماه زیبایی و اعتماد به نفس را در گالری سرفیس با حضور جمعی از هنرمندان و مدرسان حوزهی آرایش و گریم جشن گرفت.


با بورژوآ استایل پاریسی در دسترس همه‌ی خانم‌هاست! 

 

۱۸۶۳ بود که بورژوآ در گرند بولوار پاریس از دل تئاتر متولد شد؛ از لحظهی تولد، نام خود را به عنوان برندی پیشگام، خلاق و هوشمند که همواره اعتبار متخصصین این حوزه را برای شناخت خانمها به کار میبندد، ثبت کرد تا همهی خانمها در سراسر جهان به زیباییدست پیدا کنند.

 

گروهبورژوآازخانمهایسراسرجهانمیخواهدکه:

به ما اعتماد کنید، با چهرهی زیباتری که میسازید، توجه هر کسی را به خود جلب خواهید کرد.

گالری سرفیس ساعت ۱۱ صبح ۲۶ بهمن ماه ۹۶ محل توقف اتومبیلهایی بود که مهمانان جشن زیبایی بورژوآ را به آنجا رسانده بودند؛ از متخصصین حوزهی آرایش تا ستارگان سینما، چون الهه حصاری و لیندا کیانی دور هم جمع شدند تا زیبایی را جشن بگیرند.

 

گالری سرفیس واقع در ساختمان هدیش با معماری خاص و مدرن همواره میزبان بسیاری از رویدادهای مهم و بدیع بوده است.

جای جای جشن زیبایی بورژوا، با فعالیتها و اتمسفری که جلوهی زنانهی پاریسی را به ذهن متبادر میکرد، پر شده بود؛ گویی پاریسی کوچک در دل تهران برای جمعی از مهمانان خلق شده تا با تمام وجود سبک پاریسی را احساس کنند.

مجسمهای زنده به سبک خاص بورژوا به مهمانان خوش آمد میگفت و آنها را به سمت فرش قرمز هدایت میکرد.

آرام آرام فضا ما را به سمت اتاقهایی که هر کدام هدفی خاص در جهت معرفی محصولات و برند داشت، هدایت کرد. از میان یک کافهی پاریسی گذشتیم و وارد اتاقی شدیم که محصولات بورژوا با شیوهها و سبکهای آرایشی متفاوت توسط ساینا الفت، هنرمند و مدرس حوزهی آرایش نمایش و توضیح داده میشد.

تصاویری سیاه و سفید از پاریس بر چند دیوار گالری نقش بسته بود؛ از مهمانان خواسته میشد تا با خلاقیت و سلیقهی شخصی خود تصاویر را با مدادهای چشمی که ابعداد انسانی داشتند، رنگ کرده و سبک شخصی خود را ماندگار کنند.

 

در ادامهی سفر زیبایی با بورژوا، اتاقی به سبک معماری کلاسیک پاریس، دایرهی کامل محصولات را در خود جای داده بود و در مانیتورها ویژگیآنها توضیح داده میشد.

از مهمانان در سالنی به سبک طراحی داخلی فرانسوی با رنگ و روی سرخابی بورژوآ پذیرایی و بستهی کامل محصولات بورژوآ و شیرینیهای فرانسوی ماکارون به مهمانان تقدیم شد تا تجربهای کامل و ناب ساخته و پرداخته شود.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ