راز موهای ستارگان

6 گام برای رسیدن به هماهنگ کردن مدل صورت و مو ...

گام اول:

ابتدا موها را با یک حوله خشک و تمیز بپیچانید و بگذارید که رطوبت آن گرفته شود ولی بهطور کامل خشک نشود. با یک تونیک حجم دهنده موها را از ریشه تا ساقه اسپری کنید سپس با یک شانه پهن(دندانههای آن از هم فاصله داشته باشد) موها را به آرامی شانه کنید.

گام دوم:

برای حالت دادن مو، ابتدا به یک سشوار با سری پهن و یک برس گرد با موی طبیعی زبر و پهنای متوسط نیاز دارید. از موهای زیرین شروع کنید یعنی موهای پشتسر و پایین گردن و موهای بالایی را با یک کلیپس روی سر جمع کنید.

گام سوم:

ابتدا حدود 3 تا 5/3 سانتیمتر از ریشه مو را تا وسط آن با برس گرد گرفته و با سشوار خشک کنید و از نیمه تا انتهای موها را با برس گرد به آرامی یک دور سشوار بکشید. نگذارید ساقه مو از روی برس لیز بخورد و آنها را تا انتها روی برس نگه دارید. وقتی یک دور این کار را انجام دادید، مجددا موها را یک بار دیگر دور برس بپیچید و سشوار بکشید و بگذارید به مدت 30 ثانیه بماند تا خشک شود و مدلش را حفظ کند. به همین ترتیب لایههای مو را از پایین به بالا به طور کامل سشوار بکشید. وقتی پشتسر حالت گرفت سراغ اطراف سر یعنی بالای گوش بروید و از همین تکنیک استفاده کنید.

گام چهارم:

قسمت جلوی مو باید کمی پرتر و بالاتر باشد. برای رسیدن به این منظور، برس گرد را ابتدا کمی به سمت بالا بکشید و سپس از نیمه مو به سمت ساقه و به طرف پایین بکشید و مثل قبل پس از اتمام سشوار کشیدن هر تکه، بگذارید موها خنک شود.

گام پنجم:

استفاده از اتو برای صاف کردن مو جلوهای خاص و ویژه به چهره میبخشد. برای استفاده از اتو میتوانید حدود دو سانت پایینتر از ریشه مو را بگیرید و صاف به سمت ساقه بکشید.

گام ششم:

در پایان، کمی واکس مو به کف دو دست بمالید. سرتان را به سمت پایین بیاورید و واکس را فقط به ساقه مو یعنی نوک مو بزنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ