قاتل آتنا اصلانی

پانته آ توتونپیان
ماجرای قتل آتنا اصلانی، دختر خردسالی که توسط مردی 40 ساله در اردبیل به قتل رسید،مدتی ست توجه رسانه های مختلف را به خود جلب کرده است.

ماجرای قتل آتنا اصلانی چه بود؟

طبق گفته ی دادستانی استان اردبیل،قاتل آتنا اصلانی که مردی 40 ساله بود را سال ها خانواده ی مقتول می شناختند.روز قتل،آتنا برای آب خوردن به مغازه ی این مرد مراجعه می کند.طبق اعترافات قاتل آتنا اصلانی،طلاهای مقتول توجه او را به خود جلب می کند.هنگامی که قاتل می خواهد نقشه اش را عملی کند،آتنا شروع می کند به داد و فریاد زدن.قاتل آتنا،بعد از داد و فریاد های مقتول،دهن آتنا را میگیرد و باعث خفگی او می شود.

قاتل آتنا اصلانی،جسد بی جان آتنا را در بشکه ای پلاستیکی در پارکینگ منزل مخفی می کند.اما چند روز بعد از حادثه وی به عنوان مظنون دستگیر می شود.

اعدام قاتل آتنا اصلانی:

حجت الاسلام قاصدی رئیس کل دادگستری اردبیل گفت:طبق تاکیید رییس قوه ی قضاییه،رسیدگی به پرونده ی قتل آتنا اصلانی در کمترین زمان ممکن و خارج از نوبت انجام خواهد شد.رسیدگی به پرونده قتل آتنا اصلانی با نظارت مستقیم دادستان مرکز استان مورد رسیدگی قرار گرفت و نهایتا کیفرخواست عامل این جنایت امروز صادر شد.

واکنش ها به ماجرای قتل آتنا اصلانی:

چهره های مهم سیاسی و هنری زیادی به این ماجرای غم انگیز واکنش نشان دادند.از جمله مهم ترین چهره های سیاسی ای که به قتل آتنا اصلانی واکنش نشان دادند می توان به :حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران، علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی ایران ،علی دایی و پرویز پرستویی اشاره کرد و خواستار رسیدگی فوری به پرونده ی قتل آتنا اصلانی بودند.

پرونده ی قتل آتنا اصلانی:

پرونده ی قتل آتنا اصلانی با دستور ویژه ی رییس قوه ی قضاییه در حال پیگیری است.قاتل اتنا اصلانی علاوه بر اینکه به قتل آتنا اعتراف کرده است،به قتل زن دیگری هم اعتراف کرده است.جسد این زن هنوز پیدا نشده است.

خاکسپاری آتنا اصلانی:

پیکر آتنا اصلانی در 21م تیرماه سال 1396 در پارس آباد مغان به خاک سپرده شد.

قاتل آتنا اصلانی خودکشی کرد!

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ