بدون جراحی گونه‌های‌تان را برجسته کنید(قسمت دوم)

الو دکتر: گونه‌ها تأثیر زیادی در زیبایی چهره دارند تا جایی که خیلی‌ها حاضرند زیر تیغ جراحی بروند تا با هزینه‌های زیاد گونه‌های خود را برجسته کنند، ولی می‌توانید با گریم و آرایش حالت گونه‌ها را تغییر دهید

گونهها تاثیر زیادی در زیبایی چهره دارند تا جایی که خیلیها حاضرند زیر تیغ جراحی بروند تا با هزینههای زیاد گونههای خود را برجسته کنند اما از طرف دیگر به راحتی میتوان با گریم و آرایش حالت گونهها را تغییر داد و آنها را به شکل دلخواه درآورد؛ البته همین گریم چندان کار سادهای نیست و خیلی از خانمها هیچ آشنایی خاصی با آن ندارند و گمان می‌‌کنند رژگونه زدن صرفاً رنگی کردن گونههاست بدون اینکه هیچ جهت خاصی داشته باشد. ما میخواهیم در اینجا به شما رژگونه زدن حرفهای را بیاموزیم و بگوییم این کار به ظاهر ساده چقدر ریزهکاری دارد.

این مراحل را به ترتیب انجام دهید

7. رنگ مناسب را انتخاب کنید

رنگ صورتی یا صورتی خیلی پررنگ برای پوستهای رنگ پریده بسیار مناسب است چراکه پوست را گرمتر نشان میدهد، رنگ رز یا رنگ‌‌های نارنجی برای پوستهای گندمگون مناسب است چرا که به آنها جلوه خاصی میبخشد و رنگهای قرمز تیره یا جگری هم برای پوستهای سبزه بیشتر توصیه میشود چون بهتر خود را روی پوست نشان میدهد و چهرهتان را بانمک‌‌تر میکند.

8. رژگونه را ماندگار کنید

شما میتوانید با استفاده از یک پودر مات کاری کنید که رژگونه روی صورتتان دوام بیشتری پیدا کند و ظاهر صورت هم طبیعیتر شود، کافی است همانند شکل سراسر صورت را با یک پودر بسیار سبک بپوشانید، با این کار رژگونه شما در تمام طول روز پاک نمیشود.

9. فوت کوزهگری برای مهمانیها

اگر به مهمانی خاصی دعوت هستید میتوانید با یک کار ساده چهرهتان را متفاوت با هر شب کنید. کافی است با سایه  کمی روشنتر از رژگونه و رنگ پوست خودتان بالای استخوان گونه را روشن کنید، یعنی باید از زیر چشم تا بالای استخوان گونه کمی روشن شود. این کار کمی نور را جذب خود میکند و کاری میکند که در عکسها زیباتر جلوه کنید.

10. با رژلب کار را تمام کنید

رژگونه و رژلب شما نباید کاملا یکرنگ باشند اما باید رنگهای آنها از خانوادههای یکسانی باشد تا چهره زیباتر و شیکتر به نظر برسد.

11. برس را پر نکنید

این نکته بسیار حائز اهمیت است که هنگام استفاده از رژگونه برس را خیلی پر نکنید زیرا در این صورت گونه خیلی پررنگ و رژگونه روی آن خطدار نشان داده میشود. برای جلوگیری از این مورد قبل از کشیدن برس روی گونه اضافه آن را پوف کنید رژگونه را به سمت بالا بگیرید و آن را به سمت بالا بکشید، (درست در ابتدای استخوان گونه) و خوب آن را روی پوست پخش کنید. اگر گمان کردید که رژگونهتان را زیاد زدهاید میتوانید روی آن مقداری پودر شفافکننده بزنید تا کمرنگتر شود. هنگامی که آرایشتان تمام شده و به طور کامل روی پوستتان خوابیده کنترل کنید که به اندازه کافی رژگونه داشته باشید و اگر نیاز بود مقدار آن را زیاد کنید.

12. همه باید این نکتهها را بدانند

1-خط استخوان گونه کاملاً با دستتان از کنار گوش، قابل تشخیص است.

2-میتوانید برای بهتر آرایش کردن گونهها هنگام رژگونه زدن لبخند بزنید تا گونههایتان مشخص شود.

3- هرقدر رژگونه براقتر باشد گونهها بیشتر نمایان میشود.

4-خط زیر گونهها را با پد یا پنکیک ایجاد کنید تا این مرز به وجود آمده گونه شما را بهتر و برجستهتر نشان بدهد.

5-سعی کنید از رنگهای تند برای رژگونه استفاده نکنید تا چهره ملیحتر و زیباتر بهنظر بیاید.

6-یک نکته تکراری اما مهم اینکه رنگ رژگونه و رژ بهتر است در یک طیف رنگی انتخاب شوند.

برای مطالعه قسمت اول این لینک را کلیک کنید:

بدون جراحی گونه‌های تان را جراحی کنید(قسمت اول)

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ