کاهش وزن آسان با تغذیه گیاهی و سنتی

پانته آ توتونپیان
در این مقاله می توانید از معجزه سبزی‌ها برای درمان چاقی بیشتر بدانید...

اگر تا امروز شیوه‌های مختلف را برای درمان چاقی و اضافه‌وزن خود تجربه کرده و نتوانسته‌اید به وزن ایده‌آل خود نزدیک شوید، توصیه می‌کنیم با اجرای توصیه درمانگران شیوه‌های طبیعی درمان در سراسر جهان برای کاهش و تثبیت وزن خود اقدام کنید. درمانگران شیوه‌های طبیعی درمان در جهان نسخه‌های گیاهی و بی‌عارضه‌ای را برای کاهش وزن و درمان چاقی به مراجعان خود توصیه می‌کنند و بر این باورند در صورتی که افراد اراده محکمی داشته باشند با ساده‌ترین برنامه‌های غذایی و مصرف گیاهان دارویی مفید می‌توانند علاوه بر چاقی و اضافه‌وزن بر فشارخون، بیماری‌های قلبی، تنگی نفس، چربی خون و دیگر بیماری‌های ناشی از چاقی غلبه کنند. این شیوه‌ها، نسخه‌هایی است که بسیاری از بازیگران و هنرمندان سینمای تجاری از آن در کنار رژیم درمانی و ورزش برای کاهش وزن استفاده می‌کنند.

فلفل قرمز یکی از بهترین راه‌های افزایش متابولیسم و کاهش وزن

مصرف فلفل قرمز در وعده‌های غذایی از مهم‌ترین عوامل برای افزایش سوخت و ساز بدن است. فلفل قرمز را یکی از طبیعی‌ترین خوراکی‌های چربی‌سوز می‌شناسند که می‌تواند میزان چربی‌های موجود در بدن را به حداقل ممکن برساند. در صورت داشتن اختلال در عملکرد دستگاه گوارش، درد معده یا بیماری‌های گوارشی دیگر و همین‌طور در صورت ابتلا به بیماری‌های عصبی یا زودخشمی این شیوه را برای کاهش وزن و رسیدن به وزن ایده‌آل‌تان انتخاب نکنید و به جای این شیوه سراغ دیگر شیوه‌های طبیعی درمان بروید و با مشورت متخصص یا درمانگر حاذق طب سنتی یا مکمل، بهترین شیوه طبیعی لاغری را امتحان کنید. درادامه خانم راشین وحیدی‌ راد مشاور تغذیه و رژیم درمانی دراین مورد بیشتر توضیح می‌دهد.

  از زنجبیل دمنوش بسازید

درمانگران شیوه‌های طبیعی درمان بر این باورند که گنجاندن زنجبیل در برنامه غذایی هفتگی دست کم سه بار- تاثیر زیادی در کاهش وزن و افزایش میزان سوخت و ساز بدن دارد. این گیاه دارویی از آن نظر که متابولیسم بدن را بالا می‌برد در گروه موفق‌ترین چربی‌سوزها و کالری‌سوزهای طبیعی به حساب می‌آید که می‌تواند روند لاغری را در افراد علاقه‌مند به کاهش وزن تسریع کند. خوردن سالاد حاوی زنجبیل یا ماستی که زنجبیل تازه در آن رنده شده باشد، می‌تواند اشتهای افراد را پیش از خوردن ناهار و شام کاهش دهد و به این ترتیب به کاهش وزن منجر شود. ضمن آنکه نوشیدن چای تهیه شده از زنجبیل یا افزودن یک تا دو حبه کوچک از زنجبیل به چای یا دمنوشی که افراد روزانه مصرف می‌کنند، می‌تواند تاثیر زیادی در کاهش وزن و افزایش متابولیسم و سوخت ساز بدن داشته باشد.

 

سرکه سیب را دست‌کم نگیرید

بسیاری از درمانگران طب سنتی چین بر این باورند که مصرف سرکه سیب می‌تواند تاثیر چشمگیری در کاهش وزن داشته باشد. این درمانگران نوشیدن مخلوطی از یک لیوان آب و دو قاشق غذاخوری سرکه سیب را یکی از بهترین شیوه‌ها برای افزایش سوخت‌وساز کالری‌ها می‌دانند. به جای مصرف سس هنگام خوردن سالاد از سرکه انگور یا سرکه ‌سیب استفاده کنید و در شرایطی که می‌خواهید از آبلیمو، آبغوره یا گردلیمو برای طعم‌دار کردن غذای‌تان استفاده کنید سرکه به‌دست آمده از سیب یا انگور مصرف کنید.

نعناع، این گیاه سبز را فراموش نکنید

علاوه بر استفاده از نسخه‌های گیاهی ذکر شده برای کاهش تجمع سلول‌های چربی در بدن و پیشگیری از چاقی پیشنهاد می‌کنیم این سبزی‌ را نیز به برنامه غذایی‌تان اضافه کنید. نعناع یکی از سبزی‌هایی است که مصرف آن در میان‌وعده‌های غذایی و پیش‌غذاها می‌تواند به کاهش اشتها و پیشگیری از تجمع چربی‌ها کمک کند. چه بهتر که این سبزی را به صورت تازه استفاده کنید.

 منبع: مجله ی سیب سبز

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ