چه غذاهایی در تعیین جنسیت جنین تاثیرگذارند ؟

mousavi
غذاهای فست فودی مهم‌ترین عامل ایجاد سوء مزاج‌های سرد در خانم‌ها است که ناباروری را افزایش می‌دهد.

یک متخصص طب سنتی درباره گرایش افراد به سمت غذاهای فست فودی و تاثیر آن بر ناباروری گفت: متاسفانه امروزه سبک زندگی اروپایی در کشور رواج پیدا کرده و بیشتر خانواده‌ها به سمت استفاده از غذاهای آماده و فست فودی می‌روند، این غذا‌ها استرس‌های روحی، روانی و حالت غم و اندوه را در فرد، افزایش و باعث سرد شدن بدن می‌شود.

وی ادامه داد: غذاهای فست فودی مهم‌ترین عامل ایجاد سوء مزاج‌های سرد در خانم‌ها است که ناباروری را افزایش می‌دهد.

این متخصص طب سنتی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا تعیین جنسیت جنین از نظر طب سنتی بررسی و مورد تایید واقع شده است، توضیح داد: غذاهایی که مادر در طول بارداری و قبل از آن استفاده می‌کند تاثیر مستقیمی در تعیین جنسیت جنین دارد.

عضو هیئت علمی دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی تهران ادامه داد: به طور معمول غذاهای گرم و مقوی باعث می‌شود نوزاد پسر شود؛ بنابراین افرادی که علاقه‌مند به نوزاد پسر هستند باید از غذاهای سردی بخش اجتناب کنند و از آب هم به اندازه رفع تشنگی خود استفاده کنند.

البته این افراد اگر در مصرف غذاهای گرمی زیاده‌روی کنند دچار سوء مزاج‌های گرم می‌شوند که موجب ناباروری در افرادی که دارای مزاج پایه‌ای گرم هستند خواهد شد.

وی گفت: افرادی که خواهان فرزند دختر هستند باید غذاهای سردی بخش بخورند؛ از طرفی این افراد هم نباید در مصرف غذاهای سردی بخش افراط کنند؛ چرا که مصرف بیش از حد این گروه مواد غذایی بسیار خطرناک‌تر از مواد غذایی گرمی بخش است و ناباروری را تشدید می‌کند.

و در پایان توضیح داد: افراد علاوه بر این دستورات غذایی ذکر شده باید به پزشک متخصص مراجعه و با توجه به آزمایشاتی که انجام می‌دهند برنامه غذایی مناسب خود را تهیه کنند.

منبع: اخبار پزشکی و سلامت

مطلب مرتبط:

برای تعیین فرزند پسر چه باید کرد؟

همه چیز درمورد تعیین جنسیت قبل از بارداری

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ