در جراحی بالاکشیدن پوست صورت واقعیت را بپذیریم (توضیح دکتر کیانا امامیان)

مهرناز زاوه
اخبار پزشکی و سلامت-دکتر کیانا امامیان متخصص زیبایی:آیا هرکسی که پا به سن گذاشته باشد می‌تواند کاندیدای جراحی بالاکشیدن پوست صورت باشد؟ چه زمانی می‌توانم این جراحی را انجام دهم؟ آیا این جراحی واقعا ظاهر مرا تغییر خواهد داد؟ اگر اکثر مواقع این سؤالات را از خود می‌پرسید٬ پس بهتراست بدانید که تنها نیستید.

دکتر کیانا امامیان متخصص زیبایی:

آیا هرکسی که پا به سن گذاشته باشد می‌تواند کاندیدای جراحی بالاکشیدن پوست صورت باشد؟ چه زمانی می‌توانم این جراحی را انجام دهم؟ آیا این جراحی واقعا ظاهر مرا تغییر خواهد داد؟ اگر اکثر مواقع این سؤالات را از خود می‌پرسید٬ پس بهتراست بدانید که تنها نیستید. حقیقت این است که هیچ سن خاصی برای تصمیم‌گیری درباره‌ی انجام جراحی صورت وجود ندارد. اکثر پزشکان متخصص این جراحی افراد ۳۸ تا ۷۸ ساله را جراحی کرده‌اند و نکته‌ی مهم این است که بدانید چه زمانی باید این کار را انجام دهید. با این وجود در برخی موارد یک بیمار جوان ممکن است علائم سالخوردگی را در چهره‌ی خود مشاهده کند. عوامل وراثتی٬ شیوه‌ی زندگی (مانند سیگارکشیدن و تماس زیاد با نورخورشید)٬ تغییرات زیاد وزنی و اضطراب همه‌ی این‌ها در بروز خط و خطوط و چروک در صورت و نهایتا تصمیم برای انجام عمل تأثیر فراوانی دارد.
چند نکته درباره‌ی تشخیص زمان انجام این عمل:
-جراحی بالاکشیدن پوست صورت انواع مختلفی داشته و هر جراحی روش و تکنیک خاص خود را دارد. مطمئن شوید که قرار است بُرش‌ها کجای صورت انجام شوند٬ کدام بخش از صورت قرار است بالا کشیده شود٬ و دوران بهبودی آن چقدر است.
-در مجموع٬ جراحی بالاکشیدن پوست صورت هیچ ربطی به ناحیه‌ی بالای گونه‌ها ندارد. کار این جراحی بیشتر بر روی خود گونه‌ها٬ غبغب و گردن است. جراحی پلک‌ها و پیشانی جزو دسته‌ی دیگری از جراحی‌ها هستند.
-لازم نیست زیاد آشفته و نگران باشید. بسیاری از بیماران از انجام این جراحی می‌ترسند. یک جراحی صورت خوب و زیبا شما را جوان‌تر و بشاش‌تر می‌کند٬ ولی قاعدتا به فرد دیگری تبدیل‌تان نخواهد کرد.

این مطلب نتیجه مطالعه مطالب سایت‌های Smart Beauty Guide و ‌Ramsay Health و کتاب‌های The Complete Guide to Hair Removal for Women ‌نوشته لوری وینترب‌ است.

دکتر کیانا امامیان متخصص زیبایی  پزشکی است که در زمینه درمان‌های زیبایی فعالیت ‌می‌کند. لیزر موهای زائد، رفع چین و چروک، خال و لک، لیفتینگ، جوان‌سازی و لاغری موضعی از جمله خدماتی است که در دکتر کیانا امامیان ارائه می‌کند. 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ