دستگاه واتر جت در خارج‌سازی چربی برای تزریق نقش بسزایی دارد!

mojtaba
دکتر کارینا قدیمی، متخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی: برای تخلیه و تزریق چربی متوسل به دستگاه بسیار پیشرفته‌ای موسوم به واتر جت می‌شوم که برای تناسب‌اندام به کار گرفته می‌شود و می‌توان آن را یک دستگاه جدید برای تخلیه چربی هم تلقی کرد.‌ به‌دلیل اینکه چربی‌ها در ابعاد بسیار کوچکی برداشته می‌شوند شما قادر به تزریق آن به نقاط مختلف بدن هستید.

دکتر کارینا قدیمی، متخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی :

 برای تخلیه و تزریق چربی متوسل به دستگاه بسیار پیشرفته‌ای موسوم به واتر جت می‌شوم که برای تناسب‌اندام به کار گرفته می‌شود و می‌توان آن را یک دستگاه جدید برای تخلیه چربی هم تلقی کرد.‌ به‌دلیل اینکه چربی‌ها در ابعاد بسیار کوچکی برداشته می‌شوند شما قادر به تزریق آن به نقاط مختلف بدن هستید. یکی از تفاوت‌های آن با روش‌های قبلی این است که هنگام برداشت چربی‌ برای آنها قطر یکسان در‌نظر گرفته می‌شود.‌ در‌نتیجه سلول‌های چربی بسیار زنده هستند. به‌عنوان مثال بیماران با لیپوساکشن هم  قادر به برداشتن چربی بودند ولی قطر و اندازه یکسانی برای چربی‌های برداشته شده در‌نظر گرفته نمی‌شود و فارغ از مزایایی که ذکر شد در این روش بسیار سریع شکل می‌گیرد و می‌توانید هر مقدار از چربی را که برداشته‌اید به سایر نقاط بدن تزریق کنید.

این روش تا چه اندازه مورد تایید سایر پزشکان ایرانی است؟

آمار دقیقی در دست نیست ولی بنده به‌واسطه حضور در آلمان متوجه شدم علاوه بر مزایایی که خاطر‌نشان شد برای بازسازی نقاط مختلف بدن از‌جمله سینه به کار گرفته می‌شوند؛ چراکه افراد تمایلی ندارند شیء خارجی در بدن آنها مانند پروتز استفاده شود و جدا از این، انجام عمل پروتز موقوف به صرف وقت زیادی است.

برای تزریق چربی باید چه مراحلی طی شود تا به بهترین نتیجه برسیم؟

پروسه تخلیه چربی و تزریق آن به نقاط مختلف بدن طی یک بازه زمانی دو الی سه ساعته به وقوع می‌پیوندد، ولی باتوجه به شرایط فیزیکی بیمار یا به مجردی که عمل جراحی اتفاق افتاد، نتیجه حاصل می‌شود یا دستیابی به نتیجه مطلوب به ماه‌های آتی موکول می‌شود. همچنین متقاضیانی هم که خواهان به کارگیری استفاده از این روش برای برجسته کردن باسن خود هستند، می‌توانند آن را به منزله برگ برنده‌ای برای هدف خود قلمداد کنند. همچنین اولویت را به تجربه پزشک دهند یعنی اطمینان حاصل شود که پزشک موردنظر دوره‌های لازم را گذرانده است. 

آیا برای عمل جراحی محدودیت سنی هم باید درنظر گرفت؟

انجام عمل جراحی متکی به وضعیت عمومی بدن بیمار است. به‌عنوان مثال کسانی که داوطلب تخلیه چربی‌های موضعی هستند و حجم بالایی از موضع موردنظرشان را چربی تشکیل می‌دهد توسط خودمان بیهوش می‌شود زیرا قادر به انجام این عمل هستیم ولی‌ مواقعی که بدن بیمار حاوی چربی پایینی است و خواهان تخلیه آن است ما بیمار را به متخصص بیهوشی واگذار می‌کنیم، اما باید هدف بیمار را ارزیابی کنیم و براساس خواسته او دست به کار شویم. معمولا مسئله‌ای که بین خانم‌ها رایج است و برای آن تن به این‌گونه عمل‌ها می‌دهند، رسیدن به هدفی است که این روزها به پیکر‌تراشی معروف است، یعنی متقاضیانی که تمایل به تخلیه موضعی چربی از بدن خود دارند و یکی از نکاتی که موظف به ذکر آن هستم این است که  ما هیچ‌گونه عمل جراحی را به‌طور مستقل در مرکز انجام نمی‌دهیم و تماما انجام عمل را در بیمارستان یا مراکز معتبر پزشکی انجام می‌دهیم.  

 دکتر کارینا قدیمی، متخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی است. او دارای مدرک فلوشیپ جراحی سینه از انگلستان و فلوشیپ جراحی زیبایی از اتریش است. دکتر قدیمی دوره تکمیلی جراحی و سرطان سینه را در دانشگاه هایدلبرگ آلمان گذرانده است. 

شما می‌توانید برای ارتباط با مطب دکتر قدیمی با شماره ذیل تماس حاصل فرمائید:

02126450199

آدرس:‌ اقدسیه، خیابان موحد دانش، ساختمان نیما، طبقه سوم


آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ